Witam!
Na przyszły tydzień jestem umówiony w ASO na wymianę termostatu w mojej niuni. Przy okazji tej operacji zamierzam sprawdzić w jakim stanie znajduje się wszystkie rolki, paski itp. rozrządu, pompy, klimy itd. Moje obawy biorą się z tego, że od jakiegoś czasu słychać ciche szuranie wydobywające się z prawej strony silnika przy pracy na biegu jałowym (studiując lekturę forum z biegiem czasu człowiek staje się coraz bardziej przewrażliwiony ).
Postanowiłem więc, że zanim oddam samochód w ręce mechaników, poproszę Was o rzetelną analizę świeżo zrobionych przeze mnie logów, bo może się okazać, że nie tylko na termostat powinienem zwrócić uwagę.
Dziwne rzeczy dzieją się z korekcjami w 014 przy osiągnięciu temperatury roboczej.
Z góry dziękuję, za każdą radę i sugestię.
Statyczne:
000 –
001 –
003 –
004 –
007-013-014 –
018 –
Basic settings:
000BS –
003BS –
004BS –
011BS –
Dynamiczne:
000-001-003 –
004-008-010 –
011 –
Na koniec może by ktoś mi wyjaśnił co się dzieje z korekcjami w grupie 014 przy osiągnięciu temperatury roboczej – w porównaniu z logiem zrobionym przy 80 C (temp z klimatronika) korekcje zwiększają się aż o 0,4 mg/R!!! Czy to normalny objaw? Poniżej wspomniany log: (013 nie zamieszczam ponieważ nie zachodzi żadna zmiana).
014 przy 80C -
![Obrazek](http://images23.fotosik.pl/233/d1bf351cc44253e4m.jpg)