.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 05.lut.2025 12:48:19

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 C4 AEL] Ogranicznik prędkości??
PostNapisane: 26.cze.2008 22:16:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.gru.2007 10:09:40
Posty: 203
Lokalizacja: Kraków
Witam,

no i dzisiaj pojawil sie kolejny problem. temp powietrza ok.30*C, temp silnika 90, oleju przed 130, i przy predkosci 160 slyszalne z pod maski jakies piski. Do 160 wszystko jest ok. a gdy na blacie pojawia sie "magiczne" 160 zaczyna cos piszczec. nie sa to nawiewy - sprawdzalem. A jezeli jade jeszcze szybciej piski glosniejsze i z wiekszym nasileniem. Co to moze byc?? Olej mam teraz do wymiany... Czy to moze miec jakis zwiazek?? Dodam ze ostatnio nic sie takiego nie dzialo. I latalem kolo 200 i cisza. Jezeli bede mial jeszcze okazje to moze poprostu nagram ten dzwiek. Ale moze mial ktos podobna sytuacje badz bedzie potrafil mi pomoc

_________________
A6 C4 2.5 TDI (AEL) NOGARO BLUE PEARL EFFECT

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.cze.2008 23:21:11 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sty.2006 16:34:31
Posty: 1015
Lokalizacja: GLIWICE Furak1:CC 900 Furak2:CIVIC 07 Furak3:BMW M3 Cabrio Moto:GSX-R 750K3
No ogranicznik to nie jest hehe bo by się na check'u wyświetlało.
Może to jakieś zawirowania powietrza?

_________________
Obrazek
Obrazek

ZAPRASZAM http://www.nawydmie.com.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.cze.2008 07:05:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.lis.2004 19:39:25
Posty: 3692
Lokalizacja: za górami, za lasami
Jeśli to nie pisk, tylko świst, to może być nieszczelny dolot i K14 dmucha sobie pod maskę a nie do garów.
Jeśli pisk: - równomierny, czy taki bardziej rytmiczny?

_________________
Koła wystarczą cztery. Cylindrów musi być pięć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.cze.2008 16:46:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.gru.2007 10:09:40
Posty: 203
Lokalizacja: Kraków
no wlasnie to jest taki swist. ale tylko wtedy jak na liczniku jest 160 i wiecej. i od tego moze byc tez to ze czasami tak jakby turbinka nie ciagnela mi od ok.2000obr?? tylko jakos tak odczuwam to z opoznieniem. nie jest to zawsze ale sie zdarza. na jedynce zawsze jest ok ale juz 2gi i 3 bieg zamulony blisko tych obrotow.postaram sie posprawdzac dolot.

_________________
A6 C4 2.5 TDI (AEL) NOGARO BLUE PEARL EFFECT

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 67 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: