Jacek_slp napisał(a):
Witam
Podepne się pod temat ponieważ mam podobny problem z autem
i też mam zaślepione coś od turbiny i obciętą wtyczke CO TO MOŻE BYĆ ????
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 979e7.htmlPoz.Jacek
na moim zdjęciu też to mam...i też nie wiem co to jest
Błąd który non stop się aktywuje jest następujący:
Friday, 01 August 2008, 19:15:57
VAG-COM Version: Release 409.1-S
Control Module Part Number: 028 906 021 D
Component and/or Version: 1,9l R4 EDC SG D21
Software Coding: 00000
Work Shop Code: WSC 00000
1 Fault Found:
00575 - Intake Manifold Pressure
17-10 - Control Difference - Intermittent
---------------------------------------------------------------------------
dobra, mam już komplet logów
Na wstępie powiem, że trochę inaczej wyobrażałem sobie próbę dynamiczną, ponieważ według opisu to można wykonać w jeździe miejskiej, ale niestety tak nie jest, bo 1500obr w b4 na 3biegu to jest ok 40/h, a 4200 to jest już 120km/h
więc jak ktoś to robi w cyklu miejskim, to kurde lepiej żeby policji nie było
Chyba że w innych silnikach to sa inne prędkości? Jak to jest u Was?
Zanim wkleję logi, to chciałbym się jeszcze zapytać, czy ktoś wie, dlaczego pompuje na tym filmiku non stop powietrze? Czego to może być przyczyną i jak to zdiagnozować???
Z góry dziękuję za analizę wklejonych logów oraz sugestie co do poprawy jakości mojego autka
Aha, gdyby ktoś kto ma B4 Avant 94r mógłby zrobić zdjęcie tego "złącza" od turbo, żebym zobaczył jak w innych autach to wygląda, to byłbym zobowiązany
statyczna - grupa normalna
000
001
003
004
007
013
statyczna - grupa basic
000
003
004
011
dynamiczna
000
001
003
004
008
010
011