10 sek szukania
"Sztanga w pozycji pełnego doładowania schodzić powinna maksymalnie w dół czyli całkowicie oprzeć się o jej ogranicznik na dole a w pozycji minimalnego doładowania czyli po wyłączeniu silnika powinna polecieć samoczynnie w górę na jakieś 1.8 cm i w Vagu wartość ciśnienia doładowania powinna oscylować w granicach 969 mbar w grupie 011 BS lub 980 mbar w trybie OFF (w zależności od typu sterownika silnika). O złym ustawieniu sztangi decyduje procent wysterowania N75 (ostatnia kolumna grupy 011) - prawidłowa powinna szaleć w granicach 55 do 85 %. Wyższe wartości wskazują albo o zacinającej się zmiennej geometrii albo o złym jej ustawieniu."
_________________ Diagnostyka czyni cuda "The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."
S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka
Była : B5 Avant quattro ..APU.. Była : B3 Limo ..SB.. Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL.. Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN.. Była : B3 Limo ..SF.. Była : B5 TDi Avant ..AFN.. Była : B5 TDi Limo ..AFN.. Była : B4 TDi Avant ..1Z..
|