.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 05.lut.2025 19:08:42

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Tryb awaryjny w A8
PostNapisane: 11.lip.2008 10:44:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lip.2008 10:29:14
Posty: 1
Lokalizacja: Gdynia
Mam problem z Audi a8 3.3TDI,a mianowicie co jakis czas
zapala mi sie tryb awaryjny skrzyni biegów wraz z kontrolką ABS i ESP.Po
zgaszeniu silnika i ponownym uruchomieniu problem znika.Gorzej jest gdy zapali
sie ABS i ESP a kontolka podswietlajaca bieg znika całkowicie(gasnie
PRDN123...),obroty na obrotomierzu delikatnie faluja,a skrzynia chodzi w trybie
awar. Nie pomaga wtedy ponowne odpalenie auta tylko trzeba przejechac kawałek
po czym kontrolka biegów mruga,a po chwili zapali sie całkowicie(wszystkie
biegi podsw. na czerwono),wtedy pomaga zgaszenie i ponowne odpalenie auta.Po
podpieciu komp. wyskakuje bład sterownika....Ciekawe jest to że nie raz
problem nie wystepuje przez tydzien, a czasami daje o sobie znac codziennie.Auto
Posiadam od 2 miesiecy i przed jego kupnem w Hamburgu wymieniony został
akumulator na nowy....
Proszę o pomoc, moze ktoś miał podobny problem i moze pomóc :)
Polledzcie jakiś dobry warsztat na pomorzu

_________________
Ludek A8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lip.2008 10:49:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lut.2004 18:11:56
Posty: 2899
Lokalizacja: Śląsk
Auto: A8, R8
Tylko podłączyc pod VASA
Wszystko bedzie jasne.

_________________
Odis online GeKo CP, VCP
Konwersja USA to EU gratis
Kodowanie online_+48605203589


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lip.2008 17:41:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.kwi.2008 11:07:33
Posty: 148
Lokalizacja: Lubin
mialem ten sam problem u siebie tyle tylko ze ja mam 3.7 benzyne. Kupilem sterownik skrzyni biegow i zaczelo chodzic jak nalezy. Powodem bylo slabe napiecie sterownika i skrzynia wchodzila w tryb awaryjny. Koszt sterownika uzywanego do mojej to miedzy 400 a 800 zl, wymienia sie samemu w 5 minutek. Tylko sterownik musi miec taki sam numer seryjny jaki masz na swoim. Pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lip.2008 18:23:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
paulo79 napisał(a):
mialem ten sam problem u siebie tyle tylko ze ja mam 3.7 benzyne. Kupilem sterownik skrzyni biegow i zaczelo chodzic jak nalezy. Powodem bylo slabe napiecie sterownika i skrzynia wchodzila w tryb awaryjny. Koszt sterownika uzywanego do mojej to miedzy 400 a 800 zl, wymienia sie samemu w 5 minutek. Tylko sterownik musi miec taki sam numer seryjny jaki masz na swoim. Pozdr



w ciemno można się ożenić, lecz nie naprawiać samochodu.
zaczynamy od odczytania błędów z 01 oraz 02 - wystarczy VAG-Com.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 94 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: