.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 05.lut.2025 18:54:54

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: A6 2,5 TDI [AFB] 1998r dawka startowa - prośba o logi kody
PostNapisane: 08.lip.2008 15:09:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2007 12:26:35
Posty: 484
Lokalizacja: Lubelskie
Witam. Chciałbym zmienić dawkę startową paliwa, czytałem wcześniejsze posty i kody w nich zawarte, jedyny który "wchodzi" to 11463 ale w adaptacja, 05 - dawka startowa wyświetla error i nie mogę niczego zmienić. Jeżeli ktoś dysponuje innymi kodami do A6 2,5 TDI [AFB] 1998 to bardzo bym prosił. :D

_________________
Audi A6 2,5 TDI [AFB] Avant Tiptronic 1998r.
Elektronika samochodowa, immo, klucze.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lip.2008 15:38:10 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5556
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 4x Audi
AFB 2,5 TDI V6: 26262 , 01283 , 11463,26261

_________________
Jest A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lip.2008 17:40:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2007 12:26:35
Posty: 484
Lokalizacja: Lubelskie
Dziękuję ,ale 26262 , 01283 ,26261 nie łączy wywala błąd a 11463 da się wejść ale 05 error

Czesc,
Ja chcialem wejsc w adaptachje by sprawdzic przesuniecie (czy jest) poczatku wtrysku (weryfikacja czy ktos tam nie grzebnal - bo po logach tak to wyglada jakby...) i wiele kodow probowalem.. prawie zawsze to bylo "do it" (w adaptacjach po wpisaniu kodu), chwila zwiechy vagcoma i drop session-)
Probowalem
26282, 26252, 26232, 26261, 26281, 26242, 12233, 26262, 26242, 22158
Wchodza 2 kody 11463, 16167 ale to sa "specjalne kody" z tego co wiem do wlaczania i wylaczania tempomatu??? i na nich w adaptacji tych kanalow co chce nie widze (jedynie czas grzania swiec i takie tam)
Uzywalem g... kabelka na USB oraz jakiegos tez "allegrowego" na USB, ze 3 wersje vagcoma i d... wielka z tego wyszla - gdyby te 2 kody mi nie wchodzily to uznalbym ze kabel a tak to nie mam pojecia
Prosba wielka: jak zwalczysz temat u siebie napisz slowko a najlpiej wyslil PW, powodzenia!
Pozdrawiam,
Przemek

Gustav200 browar dla Ciebie 26261 zaskoczyło przed chwileczką jak zapiąłem VAG dawka rozruchowa standard 32768 jaką bezpieczną wartość wpisać aby zwiększyć dawkę początkową bo z rana tak z 6-7 sekund muszę kręcić. :peace:
i jeszcze jedno zmiana dawki na kanale 05 zmienia dawkę na zimnym czy ciepłym silniku bo u mnie na ciepłym zawsze dobrze pali gorzej po nocy.

_________________
Audi A6 2,5 TDI [AFB] Avant Tiptronic 1998r.
Elektronika samochodowa, immo, klucze.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lip.2008 08:21:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
maxvilander napisał(a):
Gustav200 browar dla Ciebie 26261 zaskoczyło przed chwileczką jak zapiąłem VAG dawka rozruchowa standard 32768 jaką bezpieczną wartość wpisać aby zwiększyć dawkę początkową bo z rana tak z 6-7 sekund muszę kręcić. :peace:
i jeszcze jedno zmiana dawki na kanale 05 zmienia dawkę na zimnym czy ciepłym silniku bo u mnie na ciepłym zawsze dobrze pali gorzej po nocy.


to podejrzewam ze nie w dawce tkwi problem .... ;)

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lip.2008 08:37:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2007 12:26:35
Posty: 484
Lokalizacja: Lubelskie
Wczoraj zmieniłem dawkę (kanał05) z 32768 na 33267 według porad na forum i niestety nic to nie dało po nocy trzeba kręcić a wystarczy przejechać 100m zgasić i odpala idealnie. Z tego co czytałem ta zmiana nie dotyczy pierwszego rozruch pomaga jedynie gdy samochód źle pali na ciepłym. Może ktoś mądry wie jak zwiększyć dawkę ale tylko na zimnym silniku, przeczytałem już kilka postów i nic. :(

_________________
Audi A6 2,5 TDI [AFB] Avant Tiptronic 1998r.
Elektronika samochodowa, immo, klucze.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lip.2008 09:01:19 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Ale to nie w dawce tkwi problem - nie traktuj VAGa jako zabawki, a jak już chcesz się pobawić zrób pełne logi z testami czujników temperatury. Nie masz pęcherzyków powietrza w układzie zasilającym wtyski?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lip.2008 09:12:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2007 12:26:35
Posty: 484
Lokalizacja: Lubelskie
- kąty wtrysku OK (logi były oceniane na forum)
- czujnik G2/G62 wymieniony na nowy
- filtr paliwa nowy Knecht
- przewody podciśnienia nowe zaworki N18/N75 wyczyszczone
- przewody przelewowe nowe, układ odpowietrzony w/g opisu na forum
- brak pęcherzyków powietrza w paliwie
a samochód rano ma problem z zapaleniem
:(

_________________
Audi A6 2,5 TDI [AFB] Avant Tiptronic 1998r.
Elektronika samochodowa, immo, klucze.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lip.2008 09:20:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
maxvilander napisał(a):
- kąty wtrysku OK (logi były oceniane na forum)
- czujnik G2/G62 wymieniony na nowy
- filtr paliwa nowy Knecht
- przewody podciśnienia nowe zaworki N18/N75 wyczyszczone
- przewody przelewowe nowe, układ odpowietrzony w/g opisu na forum
- brak pęcherzyków powietrza w paliwie
a samochód rano ma problem z zapaleniem
:(


AQ :?:

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lip.2008 09:36:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2007 12:26:35
Posty: 484
Lokalizacja: Lubelskie
Pytasz czy quattro nie to zwykłe A6

_________________
Audi A6 2,5 TDI [AFB] Avant Tiptronic 1998r.
Elektronika samochodowa, immo, klucze.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lip.2008 09:44:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
maxvilander napisał(a):
Pytasz czy quattro nie to zwykłe A6


:):

AQ=akumulator .... ;)

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lip.2008 10:17:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2007 12:26:35
Posty: 484
Lokalizacja: Lubelskie
Akumulator ma może ze 3 miesiące jest sprawny na 100%

_________________
Audi A6 2,5 TDI [AFB] Avant Tiptronic 1998r.
Elektronika samochodowa, immo, klucze.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lip.2008 10:35:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
- ustaw dawkę na wartość fabryczną;
- rozgrzej silnik do 90*C;
- 004BS > zrób skrinszot [nie logi] w chwili gdy nastawnik przestawi się na Late > wklej skrinszot na forum.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lip.2008 11:59:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2007 12:26:35
Posty: 484
Lokalizacja: Lubelskie
zrobię za jakąś godzinkę bo właśnie ładuję laptopa.
dzięki wszystkim za zainteresowanie :peace:

meszrum zrobiłem jak kazałeś dawka fabryczna, temp.silnika 88,7 i wygląda to tak 004BS
Obrazek

_________________
Audi A6 2,5 TDI [AFB] Avant Tiptronic 1998r.
Elektronika samochodowa, immo, klucze.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lip.2008 13:54:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
jezeli dobrze rozumiem.. jak masz rozgrzany silnik to chodzi on bez zarzutow (nie zauwazasz anomali ani w pracy silnika "golym okiem" ani w logach).. rozruch zimnego jest nieprawidlowy

Tak na zdrowy rozsadek: moze warto zrobic logi ale w monecie zimnego rozruchu jak i w jakis pierwszych chwilach pracy silnika i porownac je z analogicznymi logami "sprawnego" auta?
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lip.2008 14:18:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2007 12:26:35
Posty: 484
Lokalizacja: Lubelskie
Przemek tak jak pisałem z autem jest wszystko OK poza pierwszym porannym rozruchem niezależnie od temp. na zewnątrz, wystarczy że rano odpalę na kilka sekund i już przez cały dzień pali na dotyk.

Dodam jeszcze że rano jak zapalam to często jest taki objaw jak przy odpowietrzaniu gdy przewody od jednego rzędu wtrysków są wypięte i silnik kręci szybko wydaje się że już zaskoczył ale jeszcze trzeba kręcić.

Szkoda Panowie że już nikt nie pisze, trudno widzę że trzeba szukać pomocy w warsztacie :( :(

MOD (cytat z Regulaminu):
"Zabrania sie pisania posta pod postem, jeśli chcesz coś dodać do postu na ktory jeszcze nikt nie odpowiedział użyj funkcji "edytuj". W przypadku w którym musisz dać znać że pojawiły się nowe informacje skasuj swój ostatni post skopiowawszy uprzednio jego treść i napisz nowy post z zawartością starego, dodając nowe informacje. Nadużywanie tej procedury w celu sztucznego podbijania tematu może się skończyć sankcjami."



Jeszcze jedno dziś rano kiedy wypiąłem czujnik G2/G62 samochód zapalił z mniejszymi problemami niż z włączonym czujnikem, czujnik mam wymieniony i z tego co sprawdzałem podaje prowidłowe wartości.

_________________
Audi A6 2,5 TDI [AFB] Avant Tiptronic 1998r.
Elektronika samochodowa, immo, klucze.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 77 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: