w odróżnieniu od panującej mody na offtopikowe bla bla / lizanie się po łysych glacach, dodam, że wczoraj podczas oględzin:
- stwierdziłem brak jakiegokolwiek podciśnienia [brak sterowania na BS 003 i 011];
- ECU nie nie łapało notlaufów;
- silnik generował mn. w. 40PS, z resztą spójrzcie sami:
- ECU zapisało następujące błędy:
Cytuj:
VAG-COM Version: Release 311.2-N
Control Module Part Number: 4B2 907 401 E
Component and/or Version: 2.5l/4VTEDC 0200AG D05
Software Coding: 01016
Work Shop Code: WSC 47155
Additional Info: 00014059 130 106EC150_1.R75124046184
Additional Info: 00014059 130 106EC150_1.R75124046184
3 Faults Found:
00575 - Intake Manifold Pressure
11-10 - Control Limit Not Reached - Intermittent
00523 - Intake Air Temp Sensor (G42)
30-00 - Open or Short to B+
00553 - Mass Air Flow Sensor (G70)
31-00 - Open or Short to Ground
575
jak wiadomo, na skutek braku podciśnienia [a tym samym sterowania T] brak było zadanego ciśnienia doładowania - stąd 00575 z 11-10.
523 / 553
wtyczka od lmm jest uszkodzona [podarta guma, złączka z wyrwanym zębem blokującym] i samoistnie się zsuwa - zaleciłem wymianę we własnym zakresie. w tym celu należy nabyć w ASO części oznaczone jako:
- wtyczka wiązki z dodatkowym mocowaniem
1J0 973 775 A;
- komplet przewodów z pozłacanymi pinami
000 979 131 A 3 szt.;
- tuleja ochraniająca wtyczkę
4A0 906 102.
całość będzie kosztować ok. 45 PLN.
logi wkrótce.