.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 05.lut.2025 18:55:09

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A4 B6 2.5TDI BDG] Logi-prośba o ocenę
PostNapisane: 16.lip.2008 10:10:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.mar.2007 21:09:17
Posty: 86
Lokalizacja: Wrocław
robione na wyłączonej klimie (o ile ma to znaczenie) i na multitronicowej trójce. Z góry dzięki ;)


http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/389 ... fe171.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3e3 ... 8b4e4.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/01d ... 6366e.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fe3 ... 3f8e0.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d12 ... 812ff.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/50f ... 1b97d.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/037 ... f41f3.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3d2 ... e5b90.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5b2 ... 1e830.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1dc ... dc8db.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/563 ... 0c8b4.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6a5 ... 92f2d.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/23d ... 3336f.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/53b ... f0a9b.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a46 ... b7b97.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/37f ... 33523.html

_________________
a4 2.5tdi 2004 BDG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lip.2008 10:39:52 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5556
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 4x Audi
niesprawny przepływomierz , przyczyną słabego przyśpieszania w granicy 1500 - 3200rpm

_________________
Jest A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lip.2008 10:46:19 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Przepływomierz zostaw w spokoju..... w tym V6 doladowanie lezy i kwiczy....

- dziura w dolocie
- niesprawny n75
- zapchany kat

Tyle odemnie.

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lip.2008 11:14:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
przemik ma rację.

do tego dodałbym jedynie oględziny [najlepiej wyraźne zdjęcie bez lampy błyskowej - oświetlone jedynie lampą halogenową] sztangi w T. być może ktoś pobawił się regulacją, co zdjęło niechciane OB [a może i 00575], a tym samym zdjęło jakiekolwiek doładowanie przed 3000 rpm.

oczywiście sprawdziłbym także całe podciśnienie przedmuchując każdy przewód kompresorem.

zastanawiają nieco bardzo niskie obroty biegu jałowego.

czy w ECU zapisał się jakikolwiek błąd?

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lip.2008 13:35:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.mar.2007 21:09:17
Posty: 86
Lokalizacja: Wrocław
był 00575 dotyczący niskiego ciśnienia w dolocie, ale po zmianie filtra powietrza nie wrócił. logi zrobiłem dlatego, że po odpuszczeniu pedału gazu powyżej 2000rpm mam świst jak w blow off-ie, ale słyszalny tylko w środku auta-na zewnątrz raczej niesłyszalne. co sprawdzać i jakimi metodami? myślałem o wężach od IC, ale ciężko się do nich dostać więc narazie odpuściłem ...

z drugiej strony aż tak drastycznie mocy nie stracił samochód, chociaż na pewno troszkę gorzej sie buja.

Foty sztangi wrzucę rano albo wieczorem bo teraz mam silnik ciepły i prędzej sie poparzę niż zdjęcie zrobię.

_________________
a4 2.5tdi 2004 BDG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lip.2008 14:25:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
zatem składając wszystko do kupy, w kolejności:

- zrób zdjęcie sztangi;
- sprawdź układ dolotowy po kątem szczelności [także przy IC];
- odepnij wydech przed katalizatorem i zaloguj dynamicznie 011 [pozwoli to ocenić, czy winę nie ponosi katalizator];
- sprawdź układ podciśnienia [wyczyść jak opisałem powyżej, podmień N75 i zaloguj dynamicznie 011].


w chwili obecnej, ten samochód do 3000 rpm nie jedzie w ogóle.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lip.2008 08:28:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.mar.2007 21:09:17
Posty: 86
Lokalizacja: Wrocław
fotki jakie są takie są, jeżeli złe to zrobię kolejne ale ciężko sie tam dostać żeby coś uchwycić szczególnie jak aparat nie jest mały.

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/019 ... fdebb.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/888 ... 67e1d.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4e2 ... b2b96.html

_________________
a4 2.5tdi 2004 BDG


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 71 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: