Witam szanowne grono
Moze ktos mial podobny problem autko z 2000 roku przebieg 130 tys. otoz zaczelo sie od tego ze strasznie szarpalo samochodem przy zmianie nizszych biegow tak jak by cala buda miala sie rozleciec . wszystkie poduszki pod skrzynia na tylnyym dyferencjale 100% sprawne . wymiana sprzegla i kola zamachowego nie pomogla , majstry stwierdzili ze skrzynia , oleje oczywiscie tak jak w autodata mobil1 75w90. Jeszcze przed wymiana zaczely sie problemy ze zgrzytem w czasie jazdy przy zmianie z 1 na 2 i z 2 na 3 . pal go szesc dorwalem taka sama skrzynie wymienilem ,skrzynia nie zgrzytala ale lekkie szarpanie zostalo . Jezdzilo sie w maire ok w skrzyni zalany tym razem org olej z serwisu vw nastala zima wszystko ok ale pod koniec i w tej drugiej zaczelo zgrzytac 2 i 3 . Prosze sie nie smiac biegi i sprzeglo umiem zmieniac wciskac . zaden mechanik nie potrafil powiedziec co moze byc . Diagnoza przyszla sama wiosna minela nastalo lato predkosciomierz zaczyna drgac czasami sie zacina . usterka banalna zasniedziala wtyczka czujnika predkosci , po wyczyszczeniu ustaly szarapania autem licznik dziala .
Zostalem z dwiema skrzyniami w ktorych 2 i 3 zgrzyta nauczony majstrami wymien to wymien tamto a czy dzialac bedzie to sie okaze
Chce sie zdecydowac na naprawe skrzyni wiem ze synchronizatory sa do wymiany ale czy cos jeszcze moze ktos podpowie nie chce testowac mechanikow wole wiedziec co w tej sytuacji wymienia sie jeszcze , czy sprezyny dociskajace synchronizator , podkladki regulacyjne -patrzac w etce to troszke ich jest .
Z gory dziekuje za konkretna odpowiedz
_________________ C5 2.7 APB
|