.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 05.lut.2025 19:01:57

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Tłumikarz w Warszawie?+Czujnik temperatury?
PostNapisane: 27.lip.2008 17:41:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.mar.2008 22:05:44
Posty: 2633
Lokalizacja: EPWA
Witam i o pomoc pytam. Wyszukiwarka nie jest precyzyjna w tej kwestii...Jaki polecicie SPRAWDZONY naturalnie warsztat, w którym wymontują katalizatory i zrobią dalej co trzeba SOLIDNIE w C4 A6 Quattro?

Druga kwestia to dziwne wskazania temperatury cieczy chłodzącej na desce (na klimatroniku wyświetla max 88C). Gdy silnik jest gorący to na trasie i w korkach wskazówka potrafi nagle z 90C spaść na 50C, po chwili ponownie wraca na 90C. Jak wyłączę silnik i po kilku minutach uruchomię to długo podnosi się na 90C. Z tego co wyczytałem na forum to chyba czujnik ten dolny.Czy jest jakiś sposób aby to na 100% potwierdzić? Dzięki, pozdrawiam.

_________________
Problem jaki AELa spotyka, to łapy mechanika.
Jest Touareg 7P lift 3.6.
Jest Audi 100 1990, 2.2 KU, manual + klimatronic, elektryka.
Hobbystycznie Tecnam 2006T, Cessna 150/152, Wilga, Piper.


Ostatnio edytowano 28.lip.2008 09:14:59 przez adiaudi, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lip.2008 17:45:45 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Szarych Szeregów 5a.

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lip.2008 17:48:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.mar.2008 22:05:44
Posty: 2633
Lokalizacja: EPWA
Ok ,będę namierzał i dzwonił,dzięki.

_________________
Problem jaki AELa spotyka, to łapy mechanika.
Jest Touareg 7P lift 3.6.
Jest Audi 100 1990, 2.2 KU, manual + klimatronic, elektryka.
Hobbystycznie Tecnam 2006T, Cessna 150/152, Wilga, Piper.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lip.2008 21:14:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.lut.2007 21:05:21
Posty: 2801
Lokalizacja: WWL
Auto stach w zielonce ul, wyszynskiego po lewej stronie za orlenem smialo moge polecic ale trzeba sie umawiac na terminy

_________________
życie jest za krótkie żeby jeździć diesel'em
BEZ TRANSPORTU NIE MA NIC
..........................................................................
100C4/S4 4.2 V8...było
accord V .....było
Łoś V70 w AEL'u było
w211 3.2lpg 2003r czarny sedan było
A6c6 3.0 tdi było
s124 605.911 pojechał dalej nabijać km


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lip.2008 21:28:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sie.2005 09:53:51
Posty: 489
Lokalizacja: Krosno/Jasło
co do falowania to prawdopodobnie masz zimny lut na liczniku - typowa usterka we wszystkich c4

_________________
100 C4 2.3 AAR + BLOS BRC
Octavia 2 FL


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lip.2008 05:14:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.mar.2008 22:05:44
Posty: 2633
Lokalizacja: EPWA
EEEEE???????? Dla laików, co oznacza "zimny lut"?

_________________
Problem jaki AELa spotyka, to łapy mechanika.
Jest Touareg 7P lift 3.6.
Jest Audi 100 1990, 2.2 KU, manual + klimatronic, elektryka.
Hobbystycznie Tecnam 2006T, Cessna 150/152, Wilga, Piper.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: czujnik temp
PostNapisane: 30.lip.2008 19:09:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.maja.2007 15:55:59
Posty: 14
miałem objawy podobne do twoich i ......

czujnik temperatury - taki zielony - na allegro około 30 zł

umiejscowiony w korpusie silnika ze strony od akumulatora

aby się przekonać że na pewno czujnik - tylko wymienić

pozdrawiam

_________________
Teraz = Audi A3 2.0 TDI 140 KM

Było:
Audi A6 2.7 TDI 180KM
Audi A6 1.9 TDI 110KM
VW Passat 1.9 TDI 110KM
VW Passat 1.9 TDI 90KM
VW Passat 2.0 16V 130KM
VW Passat 1.9 D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.lip.2008 08:07:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.mar.2008 22:05:44
Posty: 2633
Lokalizacja: EPWA
Dzięki Szuwarek, ale...Ja mam akumulator pod kanapą, więc chodzi o prawą stronę patrząc z kabiny auta?

_________________
Problem jaki AELa spotyka, to łapy mechanika.
Jest Touareg 7P lift 3.6.
Jest Audi 100 1990, 2.2 KU, manual + klimatronic, elektryka.
Hobbystycznie Tecnam 2006T, Cessna 150/152, Wilga, Piper.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sie.2008 13:11:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
a tłumikarz ale taki kumaty co sobie poradzi z zapieczonymi szpilkami
w kolektorze i jak trzeba to je wywierci i wykręci?

twarde są okrutnie więc i sprzęt trzeba mieć dobry

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sie.2008 13:22:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.mar.2008 22:05:44
Posty: 2633
Lokalizacja: EPWA
Dzięki.Tłumikarz swoje zrobił. Wprzawdzie trafiłem na Szarych Szeregów 5, ale...Telefonicznie umawiałem się z młodo brzmiącym gościem. Pojechałem i prosto do pierwszego widocznego tłumikarza (czerwone drzwi warsztatu). Pytam czy to do pana dzwoniłem itd (starszy gość), on że tak- 200zł proszę wjeżdżać. Podczas gdy utko było już w trakcie zabiegu poszedłem do warsztatu po przeciwległej stronie ( niebieskie drzwi). Podchodzę tam a ten dziadek krzyczy: po co pan tam idziesz, nie chodź tam pan!!!( a to qwa co za teksty???). Po rozmowie okazało się że to do "niebieskich" się umawiałem za 150zł, a tamten zawsze kituje i podbiera klientów przy okazji. Piszę o tym abyście byli bardziej ogarnięci niż ja w pośpiechu, tam jest kilka warsztatów pod tym samym adresem. Dobrze jest zrobione, ale na dobrą flachę poszło bokiem...Pozdro.

_________________
Problem jaki AELa spotyka, to łapy mechanika.
Jest Touareg 7P lift 3.6.
Jest Audi 100 1990, 2.2 KU, manual + klimatronic, elektryka.
Hobbystycznie Tecnam 2006T, Cessna 150/152, Wilga, Piper.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sie.2008 15:24:26 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Ja pisałem wyraźnie 5A ;)

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sie.2008 15:42:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.mar.2008 22:05:44
Posty: 2633
Lokalizacja: EPWA
O w cycki, a ja o roztargnieinu....Pozdro

_________________
Problem jaki AELa spotyka, to łapy mechanika.
Jest Touareg 7P lift 3.6.
Jest Audi 100 1990, 2.2 KU, manual + klimatronic, elektryka.
Hobbystycznie Tecnam 2006T, Cessna 150/152, Wilga, Piper.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sie.2008 17:38:22 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
DeS napisał(a):
Ja pisałem wyraźnie 5A ;)


Gryzmolisz na forum a później się ciskasz :peace: :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sie.2008 20:54:34 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Lubię robić zamieszanie. Czasem uda się kogoś wprowadzić w błąd :diabel: :peace:

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 85 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: