.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 05.lut.2025 20:49:59

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [C4 AAT] Ledwo odpala..
PostNapisane: 29.lip.2008 12:34:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.mar.2008 21:54:59
Posty: 336
Lokalizacja: Skwierzyna
Witam

Mam problem z A6 2.5 AAT. Wymienilem filtry powietrza i paliwa (KNECHT), wymieniłem wezyki i dalej lipa po 2 dniach postoju audi trzeba krecic z 30 s doslownie 30s po czym ledwo odpala a z tylu zaslona dymna na ziemi tez sadza - ludzie co to sie dzieje - czarny dym.
Podczas krecenia w wezyku przezroczystym widac babelki powietrza.
JAk to sprawdzic wagiem - bo moj AEL odpala po 2 obrotach rozrusznika.

Gdzie szukac przyczyny.

POMOCY bo brak mi juz pomysłów - jak sprawdzic ustawienie zapłonu - bo moze tu jest problem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lip.2008 13:06:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.lip.2007 12:18:47
Posty: 538
Lokalizacja: PEKIN
Auto: Audi 100 c3 2.5 TDI
zacznij od ukladu paliwowego gdzies masz niesczelnosc
moze byc ktorys wezyk ,podkladka miedziana ,oring przy filtrze
przyczyn moze byc duzo ale od czegos trzeba zaczac :)

_________________
AUDI 100 C3 2.5 TDI /GTB 2263/BOSIO 0.260/EDC 15VM+/Soft bezdymny/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [C4 AAT] Ledwo odpala..
PostNapisane: 29.lip.2008 13:32:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.gru.2003 01:33:16
Posty: 1704
ieble napisał(a):
Witam

Mam problem z A6 2.5 AAT. Wymienilem filtry powietrza i paliwa (KNECHT), wymieniłem wezyki i dalej lipa po 2 dniach postoju audi trzeba krecic z 30 s doslownie 30s po czym ledwo odpala a z tylu zaslona dymna na ziemi tez sadza - ludzie co to sie dzieje - czarny dym.
Podczas krecenia w wezyku przezroczystym widac babelki powietrza.
JAk to sprawdzic wagiem - bo moj AEL odpala po 2 obrotach rozrusznika.

Gdzie szukac przyczyny.

POMOCY bo brak mi juz pomysłów - jak sprawdzic ustawienie zapłonu - bo moze tu jest problem.

Pisalem o tym na forum juz grubo ponad 100 razy. w pompie zaworek co zatzrymuje paliwo ktore dzieki niemu nie wraca do zbiornika. jak zaworek jest do dupy i auto postoi to paliwo wraca do zbiornika i tzreba czasu i dobrego aku zeby naciagnac je spowrotem do pompy i podac na wtryski. wtedy kreci kreci azlapie zakopci bo idzie powietrze razem z paliwem.
PS na składnie interpunkcje i ortografie nie zwracaj uwagi bo już mi się nie chce po raz milionowy tego pisać


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sie.2008 08:18:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.mar.2008 21:54:59
Posty: 336
Lokalizacja: Skwierzyna
Witam

Wiec wymiana zaworka dala tyle, że nie ma juz babelków. Auto wczoraj juz nie odpaliło - trzeba bylo kablami brac prad.

Podłączyłem swoją i tescia audi pod kompa i jedyne co zauważyłem to to, że na testach silnika gdzie jest pokazane wyprzedzenie zapłonu czy coś takiego po naciśnięciu na START moja audi ladnie weszla na 1100 obrotów przy czym liczby byly takie
100
140

Natomiast u tescia po wcisnieciu start - silnik zaczal się trząśc a z rury wydechowej leciał czarny jak zmoła dym.
100
100
Facet od ktorego byla kupowana audi powiedzial mi ze pompa pociekla na gorze i dal do naprawy - po oddaniu auta pojawily sie problemy z odpalaniem.
O co tu moze chodzic????


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sie.2008 08:54:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
a w jakim stanie jest AQ :?:

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sie.2008 09:12:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.mar.2008 21:54:59
Posty: 336
Lokalizacja: Skwierzyna
aqu kupowalem nowy i bylo to samo. Zimą palił od strzału - po zgaszeniu lampek od swiec pyk i byl odpalony - przyszlo lato i kaplica nie pali.

Na rozgrzanym silniku wcisniecie pedalu gazu i wejscie na 4000 obr powoduje ze z tylu za utem nic nie widac, na ziemi normalnie czarna sadza zostaje.

Mam jeszcze pytanko - wtyczka od grzania świec - po zdjeciu jej w moim aelu rosna obroty natomiast w AAT po zdjeciu nic sie nie dzieje. O co chodzi???? - tu i tu w tym czasie mruga lampka od swieczek.

Albo silnik to trup..............ilez mozna sie meczyc


Ostatnio edytowano 07.sie.2008 09:53:18 przez ieble, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sie.2008 09:17:55 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
A moze swiruje czujnik temp. płynu - ktory steruje tez swiecami...

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sie.2008 09:21:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.mar.2008 21:54:59
Posty: 336
Lokalizacja: Skwierzyna
no tak ale w ktorym aucie swiruje???? czy po odlaczeniu wiazki obroty powinny rosnac czy nie?????, bo może gdzieś tu jest problem. Zimą pali od strzału, latem kreci jakies 15-20s odpala i kopci na czarno.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 21 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: