Witam mam pytanie poniewaz pojawil sie taki blad:
17521 - Oxygen (Lambda) Sensor: B1 S1: Internal Resistance too High
P1113 - 35-10 - - - Intermittent
i chcialem zamowic sonde patrze w Etke a do tego silnika ida dwie sondy, teraz pytanie czy po tym bledzie wiadoma ktora sonda padla lub nie ma styku np. I jeszcze jedno pytanie czy ten blad moze byc przyczyna drogiego bledu:17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
P1557 - 35-00 - -
czy to raczej inna przyczyna, dodam ze zmienilem zaworek N75 i wszystkie wezyki podcisnieniowe, sprawdzilem szczelnosc tlumika i dolotu i dalej wyskakuje ten blad. co moze byc przyczyna?
_________________ Audi A6 C5 1.9 TDi AFN 135 KM 300 nm bylo Seat Toledo 1.9 TDi ASV 145 KM 300 nm bylo BMW 530d e39 240 KM 450 nm bylo Audi A6 C5 1.9 TDI AVF 180 KM 400 nm jest BMW 530d e60 270 KM 600nm jest Diagnostyka Samochodowa i Chiptuning
|