krzysiekf3 napisał(a):
Cześć, mam podobny problem, najpierw słyszałem metaliczne brzęczenie po wciśnięciu sprzęgła, myślałem że to wina łożyska oporowego sprzęgła, Az tu nagle zaczęła zgrzytać trójka, nawet jak włączałem na biegu jałowym stojąc, i po stu kilometrach zakleszczyła się na jedynce.
Może ktoś się orientuje jakie są koszty naprawy takiej skrzyni i czy nie lepiej kupić używaną? Czy pasuje do a4 b5 silnik 1z jakaś skrzynia 6 cio biegowa i czy jest senes zakładać?
Czy jest lepsza skrzynia pasująca do tego modelu niż ta oryginalnie montowana, dużo jeżdżę po trasie przydało by się większe przełożenie.
Naprawiałem swoją skrzynię w 1Z po wysypaniu sie synchronizatora 3 biegu i zakleszczniu skrzyni na 5 biegu.
Wymieniłem sprzegło na nowe + regeneracja wysprzeglika + synchronizator 3 biegu - 1100 PLN.