kajoj napisał(a):
(...)sądy
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
i w dodatku są dwa katalizatory, więc przelotówki niemozesz włożyć, (...)
sONdy. sondy sondują, a do sądu to idziesz po wyrok.
wtykasz DWIE przelotówki - problem?
Madness napisał(a):
Zamiast kata wsadzasz tłumik w obudowie katalizatora. Wygląda jak oryginał i nikt się nie czepia.
poza diagnostą, któremu nie zgadza się azot i tlenek węgla.
Idelanie zdrowy (wyremontowany i dotarty) ABC z wyciętymi katami przekracza normu HCOx i N2 o ok. 50% (rok prod. '94)
a z tymi sondami za katalizatorami... właziłem ostatniio w tej samej sprawie
![n :peace:](./images/smilies/023.gif)
pod B5 ACK '97(silnik blizniak autora wątku) i jakoś nie zaobserwowałem sond ZA katami. ale pewnie się mylę...