same części to nie ale robocizna to tak, musisz zdjąć głowice, od razu dochodzi planowanie i nowe uszczelki ( warto też ją prześwietlić), prowadnice zaworów, gumki uszczelniające. Niektórzy piszą, że jest norma litr na 1000 ale dla mnie to gruba przesada, trzeba się liczyć, że to silnik wiekowy i może wystąpić zużycie ale czy trzeba remontować, trudno mi powiedzieć. Na Twoje zużycie na 4 tysiące to bym się nie przejmował na razie, sprawdzaj stan oleju na bieżąco... ja robiłem remont i mam już niecałe 20 tysięcy zrobione i drogo mnie wyszło, bardzo drogo.... 3 tysiące ze sprzęgłem, turbina, pierscięniami, i takie pierdziawki przy chłodnicy i hamulcowy płyn...
_________________ było b3 JN 1.8S
było b4 1Z tdi
jest b5 AJM
Ostatnio edytowano 23.sie.2008 21:08:41 przez Fazi1111, łącznie edytowano 1 raz
|