Witam. Dziś podpiąłem autko pod komputer i okazało się że mam podobny problem co autor tematu. Problem dokładnie naświetlił
meszrum:
Cytuj:
probem widać w 004sN - wysterowanie kąta żądane to 12*BTDC, a rzeczywiste to 0*.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1b8 ... 5cbeb.html jak widać dzieje się to tylko na zimnym silniku - tak jakby nastawnik nie mógł przestawić się na BTDC
Przy 04BS na zimnym występuje spore falowanie obrotów. Dadam tylko, że od niedawna autko pali troszkę gorzej z rana tzn muszę kręcić ok 1s dłużej. Dzieje się tak tylko za pierwszym razem, później jest OK.
Podejrzewam uszkodzenia nastwnika kąta wtrysku w pompie wtryskowej. Mocno zastanawiam się jakie przełożenie będzie miał taki stan w okresie jesienno-zimowym przy niskich temperaturach, obawiam się że jakiegoś zimnego porannka nie będę mógł odpalić mojej niuni. Dlatego zastanawiam się nad udaniem się zawczasu autkiem do jakiegoś dobrego pompiarza.
Może ktoś ma jakieś pomysły co z tym fantem zrobić? Byłbym też ogromnie wdzięczny jakby ktoś mógł polecić mi jakiś sprawdzony zakład w mojej okolicy, który rozwiązałby mój problem.
Pozdrawiam