.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 05.lut.2025 21:44:11

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [a6 c5 2,5tdi afb] blad 00550, 18265 ale kat wtrysku ok
PostNapisane: 25.sie.2008 21:34:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sie.2008 20:39:12
Posty: 2
Lokalizacja: Łódź
Witam

Dzieki forum udalo mi sie zlokalizowac i rozwiazac wiele problemow ale do tego w tytule nie mam sily i prosze o sugestie i pomoc w rozwiazaniu.
(Wstep) Auto odkupilem od wuja ktory mial juz go dosyc i postanowilem je przywrocic do normalnosci. Od samego poczatku praca auta pozostawiala wiele do zyczenia (mimo rzeczywistego 150k przebiegu), jak byl zimny z rana auto odpalalo i przechodzilo w tryb awaryjny, po 3 minutach wylaczenie i wlaczenie usuwalo usterke. Okazalo sie jednak ze w trakcie jazdy tez mu sie zdarzalo wpasc w tryb awaryjny i czasem to co pare kilomerow...a szkoda jezdzic i ruszac z 4ki non stop. Dodatkowo auto zostawialo male plamy oleju i ogolnie jednostka byla nieszczelna. Do tej pory zrobione:
Wymieniona odma
walki i hydraulika (na lewej glowicy 2 popychacze urwane lepki, peknieta dzwigienka, walki wytarte na kilku krzywkach)
rozrzad

Praca silnika znacznie sie polepszyla, nie wpada w awarie w trakcie jazdy ale ....co rano w nadalodpala w awarii.. (00550- kat wtrysku na ECU a na ster. skrzyni 18265-error message from ecu) Podpinalem interfejs i ustawialem wielokrotnie kat wtrysku w tym momencie w grupie 004 BS na late jest 1,8*ATDC przy 100% wysterowaniu pompy a w grupie 004 wartosci 2 i 3 sa prawie jednakowe. Wnioskuje ze jest dobrze wiec tak naprawde nie wiem co powoduje ten blad. Pozniej moge jezdzic caly dzien bez problemu a rano problem powraca. Nie wiem gdzie szukac juz przyczyn tego, pomozcie lub prosze o polecenie kogos w Łodzi kto by sie fachowo przyjzal temu problemowi. Jesli potrzbne do analizy logi ktorejs z grup powiedzcie ktorej to zloguje i wkleje linka z wartosciami.

Z gory dziekuje i pozdrawiam szanownych forumowiczow

_________________
A6 2,5 tdi AFB 98r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sie.2008 21:55:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
zacznijmy od pełnej diagnostyki zgodnie z panującym na AKP zwyczajem.
czy podczas ustawiania kąta wtrysku kontrolowałeś napięcie paska zębatego napędzającego pompę?

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sie.2008 22:09:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sie.2008 20:39:12
Posty: 2
Lokalizacja: Łódź
Dzieki za szybka odpowiedz i zainteresowanie. Ciezko jest w warunkach warsztatowych ocenic, fakt ze te dwa 'wskazniki' napiecia nie do konca sie pokrywaly ale nachdzily w polowie na siebie i ogolnie wedlug mojej oceny pasek byl napieety 'dosc' mocno. Musza rowniutko nachodzic na siebie? jesli tak to po pracy zabiore sieza to.
Pozdrawiam

_________________
A6 2,5 tdi AFB 98r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sie.2008 22:30:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.mar.2006 13:34:01
Posty: 300
Lokalizacja: Słupsk- Irlandia
u mnie też "super równo" nie nachodzą na siebie. a kąt jest ok

_________________
2001 Allroad 2.5 Tdi 180 AKE 134tys. mil - było
2007 A6 Avant 2.0 Tdi 140 BRE 112tys. mil - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 71 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: