.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 06.lut.2025 00:12:26

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [a6 c4 ael] pasek wielorowkowy
PostNapisane: 02.wrz.2008 20:04:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lut.2007 12:28:01
Posty: 549
Lokalizacja: olsztyn
witam
Mam pytanie. Zaczelo mi strasznie piszczec w okolicy napinacza paska wielor. wiec przewertowalem cale forum no i wymienilem amortyzator drgan i rolke. Ta ostatnia dopasowalem od volvo z takim samym silnikiem ( o dziwo w volvo jest ona wymienna a w aso i tylko w aso wystepuje jako calosc razem z mocowaniem tej rolki. Tak czy siak po wymianie nastala cisza. Jednak po 200 km znow zaczelo piszczec. Polewanie woda nic nie daje... Sprawdzilem pasek. Sprzedali mi w intercarsie contitech o dlugosci 1725mm. Kilka osob napiaslo na tym forum ze to dobry pasek jednak w etce wyraznie jest podany pasek 1722mm. Czy to moze byc przyczyna? Myslalem ze mam juz problem za soba a tu zonk.

_________________
A8-ABZ ACQ -NG A2-BAD


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.wrz.2008 20:10:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2005 12:36:56
Posty: 1696
Lokalizacja: Zielona Góra 32 w zwi... hehe
Może piszczeć łożysko od wentylatora wiskotycznego to , którego obudowa przykręcona jest do podstawy.

_________________
(103KW)chip133 KW 375Nm AEL Tdi avant 6 gear
Q7 4.2 Tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.wrz.2008 20:57:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
1725 jest ok. 3 mm różnicy nie stanowią.
Obadaj jeszcze koło pasowe z tł.drgań.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.wrz.2008 21:14:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lut.2007 12:28:01
Posty: 549
Lokalizacja: olsztyn
Z zewnatrz kolo pasowe wyglada ok. nie ma najmniejszego bicoa. Piszczenie wyraznie pochodzi z okolicy napinacza. Jutro jeszcze raz go wyjme i dokladnie obejrze... chociaz jak zmienialem rolke wszystko wygladalo dobrze. Jedyne co mi przychodzi do glowy to samo ramie rolki. Moze skoro przewidziana jest wymiana tej czesci cos tam sie wyrabia i rolka sie przekasza. :/

_________________
A8-ABZ ACQ -NG A2-BAD


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.wrz.2008 21:17:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Czy rolka spasowana od Volvo miała identyczną średnicę ??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.wrz.2008 21:31:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lut.2007 12:28:01
Posty: 549
Lokalizacja: olsztyn
Tak. Szerokosc tez.

_________________
A8-ABZ ACQ -NG A2-BAD


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.wrz.2008 07:57:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lut.2007 12:28:01
Posty: 549
Lokalizacja: olsztyn
Niestety przyczyna tego cwierkania jest wyrobione ramie napinacza ( aso 860pln :(: ) Jest tak zrobione ze przetoczenie nie wchodzi w gre.

_________________
A8-ABZ ACQ -NG A2-BAD


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.wrz.2008 08:13:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.wrz.2005 20:59:51
Posty: 863
Lokalizacja: Białystok
Kolego 2 podkładeczki pod 2 górne śruby mocujące ramię napinacza do silnika i jest gites....
Cytuj:
Jest tak zrobione ze przetoczenie nie wchodzi
przetaczanie nie, ale wymiana tulejki juz tak, pytaj u ślusarzy robiących bloki i szlify tulei cylindrowych...

_________________
A6 C5 1997 ???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.wrz.2008 08:36:21 
Klubowicz

Dołączył(a): 21.lis.2006 12:54:43
Posty: 1516
Lokalizacja: Łódź
temat ćwiczył
agrestmac
zagadaj do niego bo nie pamiętam jak się skończyło


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.wrz.2008 08:07:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lut.2007 12:28:01
Posty: 549
Lokalizacja: olsztyn
Zrobilem probe z tymi podkladkami. Dorobilem je z blachy 0,3mm. Cwierkanie jest juz tylko slyszalne przy pierwszym odpaleniu auta np rano przez okolo 5 sek.Potem jest cisza. Obawiam sie jednak ze to rozwiazanie na chwile. Tak czy inaczej kupie nowy napinacz a stary oddam jakiemus slusarzowi. Jak Uda mu sie dorobic tuleje zrobie zdjecia i opisze wszystko. 860 zl to troche przegiecie za kawalek metalu z rolka.
Dzieki za wszystkie podpowiedzi.

_________________
A8-ABZ ACQ -NG A2-BAD


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.wrz.2008 11:55:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.wrz.2005 20:59:51
Posty: 863
Lokalizacja: Białystok
Kolego za cienkie blaszki! 0,5-0,7 mm i tak dobierz aby koło napinacza "szło" po środku paska!

_________________
A6 C5 1997 ???


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 85 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: