.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 30.lis.2024 12:35:26

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [a6 2,4 benzyna] dławienie na zakretach
PostNapisane: 01.wrz.2008 11:32:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sie.2008 19:01:25
Posty: 3
Witam.
Mam pewien problem z a6 2,4 benzyna 99r, mianowicie od pewnego czasu auto w zakrętach traci calkiem moc. To znaczy po dodaniu gazu nie reaguje lub szrpie. Dzieje się tak przy różnych prędkościach. Na prostej drodze raczej jest w pozadku. Może ktoś z Was spotkał się z takim przypadkiem lub wie co to może być.
Kolejny problem to, że ciężko pali jak jest rozgrzany... i czasem nie pokazuje temp. płynu chłodzącego.
Wymieniłem wszystkie filtry i świece, przeczyściłem przepustnice i dalej to samo.
Z gory dzieki za podpowiedź.

edit by Buba : zamieniam temat i odsyłam do FAQ !! i szukajki


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.wrz.2008 15:50:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lut.2004 08:38:37
Posty: 3695
Lokalizacja: Bydgoszcz
zaczął bym od sprawdzenia pompy paliwa,
ciężkie palenie na ciepło może być spowodowane brakiem kompresji więc ją także sprawdź wedle sztuki

_________________
Pozdrawiam
Buba
_________________
Bestia 2,2 T 20 V Q pod kołderką w garażu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.wrz.2008 18:52:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sie.2008 19:01:25
Posty: 3
Dzięki za informacje. Sprobuje jeszcze zalac auto do pełna i jak nie bedzie sie powtarzał problem to znaczy, ze na bank pompa paliwa (takich informacji udzielil mi mechanik) i sprawdze jeszcze kompresje. Poinformuję o efektach.
Ps. Pompa paliwowa jest wewnątrz baku??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.wrz.2008 12:24:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.kwi.2004 15:05:52
Posty: 1222
Lokalizacja: Czaplinek
Moje paliło źle po dłuższym postoju. Powodem była dziura w wężyku przy pompie paliwa.
Miałem też podobny motyw z utratą mocy. Auto nie reagowało przez kilka sekund na pedał gazu. Przewaliłem wszystko okazało się że to była pompa paliwowa.
Na twoim miejscu zacząłbym od Vaga. Sprawdź dobrze błędy i czujni temperatury cieczy chłodzącej. On może mieć wpływ na problemy z paleniem.

_________________
Ostrzeżenie innych kierowców o patrolu policji na drodze jest zaszczytnym obowiązkiem każdego obywatela !

Jest A6 2,4 ALF '98
Było B4 2,0 ABK '92
Było B3 1,8 NE '89


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.wrz.2008 13:27:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sie.2008 19:01:25
Posty: 3
na komputerze w serwisie wykazalo tylko pare bledow z przepustnicą. Pozatym nic znaczącego, ale wszystko sprowadza sie do pompy i tego czujnika temperatury.
Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.wrz.2008 15:07:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.kwi.2004 15:05:52
Posty: 1222
Lokalizacja: Czaplinek
Spokojnie. Zrób porządną diagnostykę. Pomierz wszystko. Czujnik temperatury to raczej nie są wielkie pieniądze i można się pokusić o wymianę w ciemno.
Ale reszta to już kosztowniejsze rzeczy. Posprawdzaj czy nie masz gdzieś nieszczelności w dolocie, posprawdzaj czy przepustnica jest zaadoptowana.
Posprawdzaj wężyki wokół silnika.
Jeśli chcesz to mam 2 pompy na sprzedaż. Nie polecam ich do stosowania na stałe ale do prób się nadadzą (pompy leżą już tydzień na sucho).
Jakbyś chciał to możemy się dogadać.

_________________
Ostrzeżenie innych kierowców o patrolu policji na drodze jest zaszczytnym obowiązkiem każdego obywatela !

Jest A6 2,4 ALF '98
Było B4 2,0 ABK '92
Było B3 1,8 NE '89


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: