.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 06.lut.2025 00:04:27

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 C5 1.9 TDI AFN] Prośba o analizę logów
PostNapisane: 14.wrz.2008 19:32:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.wrz.2005 14:39:51
Posty: 70
Lokalizacja: Lublin
Witam,

Moje pierwsze logi -> proszę o wyrozumiałość jeśli coś jest nie tak.

Brak grupy 000 i nie mogłem nic zdziałać w basic settings.

Wyniki:

statyczne 007 011 013:

Obrazek



dynamiczne 001 :

Obrazek



dyn 003:

Obrazek



dyn 004:

Obrazek



dyn 008:

Obrazek



dyn 010:

Obrazek



dyn 011:

Obrazek



Ekspertem nie jestem, ale z tego co widać to pewnie przepływomierz (może coś jeszcze ?)


pozdrawiam

_________________
A6 C5 avant 1.9 AFN
A4 B6 Limo 1.9 AWX


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C5 1.9 TDI AFN] Prośba o analizę logów
PostNapisane: 14.wrz.2008 19:40:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
jacek75 napisał(a):
Ekspertem nie jestem, ale z tego co widać to pewnie przepływomierz (może coś jeszcze ?)



az mnie ciarki przeszly jak zobaczylem ze palowales ZIMNĄ furmanke ...

auuuuuuuuuuuuuuuu .....


p.s chyba ze byl jakis blad czujnika ... :?:

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.wrz.2008 19:55:59 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Moze czujnik permanentnie (VAG odczytuje temp z drugiej sekcji czujnika, szafa z pierwszej) uwalony. Pytanie ile bylo na szafie podczas logowania ?
Jesli silnik byl "zimny" - logi do poprawy.
A palowanie na zimno mu sie raczej nie przysluzylo ;)

Pozdr

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.wrz.2008 20:04:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.wrz.2005 14:39:51
Posty: 70
Lokalizacja: Lublin
Na szafie było 90 stopni. Rozgrzewa się OK - dochodzi do 90 po kilku km. Próby robiliśmy po przejechaniu 20 km ale stał chwilę, bo próbowaliśmy zrobić basic settings i przejść problemy z gr 000.

Ale co z przepływką?

pozdrawiam

_________________
A6 C5 avant 1.9 AFN
A4 B6 Limo 1.9 AWX


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.wrz.2008 20:06:51 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Przepływka do wymiany...
Pod warunkiem, że auto nie "syczy"
Sprawdzałeś gumowy łącznik na dolocie ?

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.wrz.2008 20:09:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.wrz.2005 14:39:51
Posty: 70
Lokalizacja: Lublin
carlnova napisał(a):
Przepływka do wymiany...
Pod warunkiem, że auto nie "syczy"
Sprawdzałeś gumowy łącznik na dolocie ?


Jest taki dźwięk słyszalny przy ok 1800 obr (do 2000) jakby metaliczny - potem cichnie.

_________________
A6 C5 avant 1.9 AFN
A4 B6 Limo 1.9 AWX


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.wrz.2008 20:32:17 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Carl
IMHO - turbina ma lekko przycinajace sie kierownice VTG.... przepalowanie na autostradzie powinno pomoc...

Wyjasnilbym sprawe tej temp - jakos tak analizuje po omacku przez to :)
Zakladajac ze temp. jest OK - LMM faktycznie niedomaga.

Pozdrawiam

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Ostatnio edytowano 14.wrz.2008 20:37:27 przez przemik, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.wrz.2008 20:35:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.wrz.2005 14:39:51
Posty: 70
Lokalizacja: Lublin
Ok Panowie a jeśli przepływka to czy faktycznie tylko oryginał w ASO czy można próbować odpowiednik Boscha (o mnie taki jest) lub Pierburga (podobno sam wkład i jest taki który pasuje do tego silnika)?

Jedni mówią, że Bosch trwalszy i inni, że Pierburg ("lepiej drukuje")... Co myślicie?

_________________
A6 C5 avant 1.9 AFN
A4 B6 Limo 1.9 AWX


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.wrz.2008 20:39:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.wrz.2005 14:39:51
Posty: 70
Lokalizacja: Lublin
przemik napisał(a):
IMHO - turbina ma lekko przycinajace sie kierownice VTG.... przepalowanie na autostradzie powinno pomoc...


No tak... możecie się śmiać ale to było auto od 1 właściciela w Niemczech (w briefie było rocznik 1941 :D ) więc te kierownice to możliwe ...

przemik napisał(a):
Wyjasnilbym sprawe tej temp - jakos tak analizuje po omacku przez to :)


niestety ponowne logi będę mógł zrobić dopiero za tydzień

_________________
A6 C5 avant 1.9 AFN
A4 B6 Limo 1.9 AWX


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.wrz.2008 20:51:38 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
A co pokazuje panel klimatronika w 49 kanale ?

Jesli chodzi o LMM - ja bym bral tylko ori w ASO.

Pozdr

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.wrz.2008 20:55:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.wrz.2005 14:39:51
Posty: 70
Lokalizacja: Lublin
Niestety styknęło czasu tylko na to co pokazałem.

Póki co :peace: dzięki Panowie za pomoc

pozdrawiam

_________________
A6 C5 avant 1.9 AFN
A4 B6 Limo 1.9 AWX


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.wrz.2008 21:41:14 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
przemik napisał(a):

Jesli chodzi o LMM - ja bym bral tylko ori w ASO.



Ja też... :)
Przemek, jeżeli chodzi o VTG - widzę :peace:
Ciśnienia jednak zachowują się dosyć nietypowo, dlatego podejrzewam małą dziurkę na łączniku gumowym dolotu.
Miałem taki przypadek w AFN-ie.
Włożenie tam rączki i sprawdzenie, czy się nie pobrudzi zajmie założycielowi tematu dwie sekundy :):
Potem można zająć się VTG - oczywiście najpierw "regułą prawej stopy"

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.wrz.2008 22:06:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.wrz.2005 14:39:51
Posty: 70
Lokalizacja: Lublin
carlnova napisał(a):
Potem można zająć się VTG - oczywiście najpierw "regułą prawej stopy"


Po zakupie nowego lmm oczywiście zajmę się kierwonicami with "my right foot" :diabel: i poszperam w sprawie szparek ...w dolocie

dzięki i dobrej nocy

_________________
A6 C5 avant 1.9 AFN
A4 B6 Limo 1.9 AWX


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.wrz.2008 22:12:54 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Najpierw poszperaj i zastosuj regułę "right foot" :):
Potem kup lmm...
Taka kolejność będzie zdrowsza dla Twojej kieszeni :peace:
Również dobrej nocy.

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.wrz.2008 22:43:40 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5556
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 4x Audi
a filtr powietrza ?

_________________
Jest A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.wrz.2008 07:34:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
zanim za cos sie zabierzesz to zajmij sie wskazaniami temperatury ... jak dla mnie to czujnik temp prawdopodobnie do wymiany ...

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 79 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: