.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 06.lut.2025 05:41:22

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B2 quattro] Jak naprawić sterowanie napędami ?
PostNapisane: 23.wrz.2008 20:37:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.lis.2005 23:47:28
Posty: 55
Lokalizacja: Poznań
seryjne sterowanie napędami troszku zawodzi jeśli chodzi o podciśnienia, czy ma ktoś może jakiś pomysł żeby to ulepszyć w sposób mechaniczny?
proszę o pomoc.


Ostatnio edytowano 24.wrz.2008 18:55:11 przez urbitech, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.wrz.2008 20:45:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.lis.2004 19:39:25
Posty: 3692
Lokalizacja: za górami, za lasami
A czy dasz nam szansę dowiedzieć się o jakie auto chodzi :?:

_________________
Koła wystarczą cztery. Cylindrów musi być pięć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.wrz.2008 20:54:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.lis.2005 23:47:28
Posty: 55
Lokalizacja: Poznań
sorry, chodzi o mojego weterana tj, audi b2 80 quattro sedan,
borykam się z tym problemem od pewnego czasu, nie ukrywam że startując w rajdach zastosowanie napędów jest dość istotne:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.wrz.2008 21:02:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
jesli to 5 cyl. to zastosój wakum-pompe znaną z silników NG AAR AAT...

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.wrz.2008 21:05:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.lis.2005 23:47:28
Posty: 55
Lokalizacja: Poznań
hmm ciekawa propozycja
a coś mechanicznego...;)
wiecie mam troszku dość tego podciśnienia...
mega awaryjne i troszku sie nie sprawdza.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.wrz.2008 21:07:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
myśle że poporostu zabardzo kombinujesz - zrezaj cały ukł. na nowych częściach wraz ze sprawnym akumulatorem i napewno niezawiedzie

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.wrz.2008 21:59:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.lis.2005 23:47:28
Posty: 55
Lokalizacja: Poznań
trafna uwaga
proszę o kontakt na nowy pakiet :)

z chęcią kupię :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.wrz.2008 22:21:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.lis.2004 19:39:25
Posty: 3692
Lokalizacja: za górami, za lasami
Jeśli nie załączają Ci sie blokady szper, to:
- za małe jest podciśnienie, by siłownikiem ruszyć wodzik
- dyfer jest zabrudzony w środku i siłownik nie ma dość siły, by wykonać ruch wodzika.
W pierwszym przypadku pozostaje Ci przepatrzenie całej instalacji podciśnienia, począwszy od kolektora dolotowego, poprzez przłącznik (gałka lub pokrętło), aż do siłowników (po dwa węże do każdego)
W drugim przypadku....hm....pachnie czyszczeniem skrzyni, pierwszy krok to pewnie zmiana oleju. A jak nie pomoże, to rozbiórka i wizualna ocena, co jest nie tak.

_________________
Koła wystarczą cztery. Cylindrów musi być pięć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.wrz.2008 22:37:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.lis.2005 23:47:28
Posty: 55
Lokalizacja: Poznań
dzięki kolego, muszę dokłądnie obadać cały system, tylko wiesz jak to w sporcie , kilka razy mnie to zawiodło i szczerze powiem centrala miałęm zamkniętego na stałę tzn śruba plus nakrętka. działało. ale czasem nie bardzo to zdaje egzamin bo każdy bok to strata sekund.auko stoi u lakiernika bo robię replikę sedana. myślałem że może ma ktoś z tym doczynienia (spery) mechaniczne zapinanie. z tego co wiem to w fabrycznym audi był system mechaniczny na to bo podciśnienia też sę nie sprawdzały.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.wrz.2008 23:00:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.lis.2004 19:39:25
Posty: 3692
Lokalizacja: za górami, za lasami
pierwszu urquattro miało mechaniczne blokowanie ale przeszli na podciśnienia.
Ja też dość długo walczyłem z tym w ACQ. Jeśli twoje auto gania w sporcie, to możesz mieć silnie wyeksploatowaną skrzynię i wtedy raczej opcja z nowym olejem lub remontem.
Ale zacznij od podciśnień, bo to najprostsze i najtańsze. U mnie zwalona była gumka uszczelniająca tłoczek przy siłowniku
:!: siłowniki podciśnieniowe od centralnego zamka są prawie identyczne jak te do szper. Może tędy droga....

_________________
Koła wystarczą cztery. Cylindrów musi być pięć...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 48 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: