.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 06.lut.2025 04:52:30

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B4 1Z] Turbo nie pompuje, brak mocy ;/
PostNapisane: 26.wrz.2008 20:31:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sie.2006 15:22:51
Posty: 254
Lokalizacja: warszawa
Witam, otóż walczę z tematem braku mocy w moim b4, silnik po wymianie pierścieni a turbo po regeneracji niecałe 20 tys. temu (roczek). Wskaźnik doładowania zamontowany (może nagram filmik i sami ocenicie jak chodzi) dopiero gdzieś od 2700obr doładowanie rośnie tak do 0.5 bara(3000obr) a kolo 4tys osiąga 0.7 bara. rok 92 to tępe ECU to tylko ustawiłem kat wtrysku. Nawet EGR zaślepiłem blacha a żeby mi się nic nie dostawało nie cofało bo już nie wiem co może być ;( Jutro podmieniam przepływomierz i na tym moje możliwości się kończą... nie wiem co może być, zapchany intercooler. Na biegu jałowym przy ostrym prze gazowaniu pokazuje kolo 0.2 bara max ale chyba tak ma być, bo tylko pod obciążeniem będzie ciśnienie wskazywać ??? jestem już zdesperowany i bezradny ;/ kupę kasy poszło i nic lepiej ....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [b4 tdi 92] Turbo nie pompuje, brak mocy ;/
PostNapisane: 26.wrz.2008 20:42:37 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Fazi1111 napisał(a):
... rok 92 to tępe ECU....


E tam tępe...
Zaloguj VAG iem grupe 000 w tescie statycznym i dynamicznym ( 3 bieg i gaz do dna od 50 do 130 km/h)

Pozdr

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [b4 tdi 92] Turbo nie pompuje, brak mocy ;/
PostNapisane: 26.wrz.2008 21:53:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Fazi1111 napisał(a):
Witam, otóż walczę z tematem braku mocy w moim b4, silnik po wymianie pierścieni a turbo po regeneracji niecałe 20 tys. temu (roczek). Wskaźnik doładowania zamontowany (może nagram filmik i sami ocenicie jak chodzi) dopiero gdzieś od 2700obr doładowanie rośnie tak do 0.5 bara(3000obr) a kolo 4tys osiąga 0.7 bara. rok 92 to tępe ECU to tylko ustawiłem kat wtrysku. Nawet EGR zaślepiłem blacha a żeby mi się nic nie dostawało nie cofało bo już nie wiem co może być ;( Jutro podmieniam przepływomierz i na tym moje możliwości się kończą... nie wiem co może być, zapchany intercooler. Na biegu jałowym przy ostrym prze gazowaniu pokazuje kolo 0.2 bara max ale chyba tak ma być, bo tylko pod obciążeniem będzie ciśnienie wskazywać ??? jestem już zdesperowany i bezradny ;/ kupę kasy poszło i nic lepiej ....

Sa jakies bledy?
N75 sprawdzony?

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.wrz.2008 06:30:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sie.2006 15:22:51
Posty: 254
Lokalizacja: warszawa
błędów brak, sprawdziłem n75 w ten sposób że go odłączyłam i powinno być przeładowanie i odczuwalny wzrost przyspieszenia ale nic to nie dało, może go także podmienię do sprawdzenia.

długo siedziałem z Adamm'em z Audi80.pl nad tym....

Update
Podmieniłem przepływomierz szalu nie było, nawet widzę ze 0.5 bara nie osiąga przy 3 tys(przy przyspieszaniu od dolnych obrotow), a przy około 4200@110-120km/h miał kolo 0.6-0.7bara na 3 biegu, nie jestem pewien czy podczas prób nie spadł mi wężyk od n75 ale nie ten idący od filtra powietrza. Nie wiem czy sobie nie darować i jeździć dalej.....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.wrz.2008 12:30:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 19:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
Nie odłączaj n75 tylko zdejmij wężyk z gruchy ciśnieniowej od wg.

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.wrz.2008 16:43:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Co ma przepływka do ciśnienia doładowania ?
Jest zupełnie odwrotnie ...
Najpierw musi napompować, aby lmm miał co mierzyć ...
Doprowadź do porządku układ ciśnienia doładowania.
Podmień N75 - w 90% przypadków pomaga (zakładam że turbo jest ok i rury ciśnieniowe również).

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Majestic-12 [Bot] i 18 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: