.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 06.lut.2025 06:00:46

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: A6 2,5 TDI AFB : SKACZĄCY KĄT POCZĄTKU WTRYSKU.
PostNapisane: 27.wrz.2008 10:45:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.kwi.2006 15:40:00
Posty: 11
Lokalizacja: Olsztyn
Był problem z odmą - wymieniłem
Był problem z zapalaniem - ustawili początek wtrysku pali OK

Teraz zaczął klekotać.
Pojechałem na komputer i odczytano błąd ustawienia początku wtrysku.
Żeby było ciekawiej. Wygląda to tak że program wskazuje 3,6 a za chwilę -16,2 -14,2 po prostu odlatuje. W tym czasie słychać, że silnik klekocze bardziej.

Nadmienię że:
- chyba przybywa mi oleju
- temperatura wody 0000000 i raptem 90.

Co jest grane. Czy mogę z tym jeździć.
:(

_________________
Piotr
Było A4 1,9 TDI Automat Avant
Jest A6 2,5 TDI V6 AFB Manual Sedan


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 2,5 TDI AFB : SKACZĄCY KĄT POCZĄTKU WTRYSKU.
PostNapisane: 27.wrz.2008 11:28:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
pkadlub napisał(a):
Był problem z odmą - wymieniłem
Był problem z zapalaniem - ustawili początek wtrysku pali OK

Teraz zaczął klekotać.
Pojechałem na komputer i odczytano błąd ustawienia początku wtrysku.
Żeby było ciekawiej. Wygląda to tak że program wskazuje 3,6 a za chwilę -16,2 -14,2 po prostu odlatuje. W tym czasie słychać, że silnik klekocze bardziej.

Nadmienię że:
- chyba przybywa mi oleju
- temperatura wody 0000000 i raptem 90.

Co jest grane. Czy mogę z tym jeździć.
:(


w której grupie było 3.6* a potem 16.2* - 004 czy 004BS?
być może ktoś sprawdzał nastawy podstawowe, w których przestawianie się nastawnika jest normalne.

powinieś zacząć od samodiagnozy:
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=53752


co do oleju,

być może przedostaje się olej napędowy.
być może. diagnoza wymaga wizyty w warsztacie, który ma pojęcie o V6.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 53 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: