.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 06.lut.2025 06:01:37

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B4 1Z] wtryski w 1 zecie ( ponoć różne typy )
PostNapisane: 07.paź.2008 20:06:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.cze.2007 18:44:32
Posty: 153
Byłem dzisiaj z silnikiem u mechanika i mam wtryski do wymiany. Mechanik powiedział że wtryski do silników z nastawnikiem potencjometrycznym ( taki jest w mojej niuni ) są inne niż te z silnika z nastawnikiem elektromagnetycznym. Wtryski będę kupował nowe i chciałbym założyć od silnika AFN, jednak czy na pewno będą pasowały. Czy wymiana wtrysków + program to dobry pomyslł i ostatnie sprawa, jak ktoś ma komplet nowych wtryskiwaczy w dobrej cenie, to chętnie kupię.

_________________
Audi `92 B4 1Z


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.paź.2008 07:16:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.cze.2007 18:44:32
Posty: 153
ETKA pisze ze były 3 rodzaje wtrysków:
028 130 201G - produkowany, dostepny
028 130 201X - wycofany z produkcji
028 130 201GX - część zamieniła się na 028 130 201G, ale jak patrzyłem, to jeszcze są dostępne.
Szukałem po numerze nadwozia, ale ETKA nie wykluczyła żadnego z wtryskiwaczy, w związku z czym wydaje mi sie ze nie bedzie problemu z zamianą wtrykiwaczy, ale proszę znających temat o potwierdzenie.

_________________
Audi `92 B4 1Z


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.paź.2008 08:15:32 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Wtryski od AFN (nowe) bardzo ciezko kupic a jesli juz są osiagają wysokie ceny.
Predzej kupisz wtryski od ASV, ktore rowniez swietnie sie sprawdzily w tym silniku.

Pozdr

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.paź.2008 09:25:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.lis.2004 16:59:06
Posty: 303
Lokalizacja: Olsztyn
Koniecznie zakup wtryski od ASV będzie po samych wtryskach miał więcej mocy ok +13KM/50Nm jak u mnie do tego w tym aucie (komputer z map sensorem 1bar) odpowiedni programik (jak u mnie) następne +12KM/50Nm i banan na twarzy podczas jazdy :diabel: POLECAM

_________________
Audi 80 Avant 1Z+ASV+ mapki by Tora :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.paź.2008 10:15:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.cze.2007 18:44:32
Posty: 153
Czyli na bank beda pasowaly. Mechanior mówił że te ze starych modeli fre na łapę mają trochę niżej i wystarczyło by obudowę troche wyfrezować i by banglało, bo resta jest to samo.

_________________
Audi `92 B4 1Z


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.paź.2008 18:04:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.cze.2007 18:44:32
Posty: 153
Obadałem temat i wtryskiwacze faktycznie mają niżej frez wycięty, zaglądnołem do auta od kumpla i różnica ta nie ma większego znaczenia, gdyż w nowszych typach są tylko inne tuleje, które w ASO kosztują niecałe 12 PLN sztuka.

Teraz mam inny problem, a mianowicie jak wyciągnąć stare tuleje, nie wiem jak je wyciągnąć, bo główka nie wystaje ponad głowicę, wstępnie próbowałem złapać je kombinerkami i cienkimi kleszczami, ale nie bardzo chciała wyjść.

Dalej poszukuję wtrysków od ASV lub AFN, więc jak ktoś ma dojście do nowych bosch`owskich, to będę wdzięczny za info.

_________________
Audi `92 B4 1Z


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.paź.2008 18:06:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
ty masz jednosprezynowe a chcesz wymienic na dwu-sprezynowe ... bedziesz musial przelutowac wtyczke od wtrysku sterujacego ...

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.paź.2008 18:32:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.cze.2007 18:44:32
Posty: 153
Czyli obciąć kabelek i przerobić samą wtyczkę, czy to jakieś większe wyzwanie? tzn trzeba grzebać we wtrysku?

_________________
Audi `92 B4 1Z


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.paź.2008 09:22:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.lis.2004 16:59:06
Posty: 303
Lokalizacja: Olsztyn
dimmus napisał(a):
Czyli obciąć kabelek i przerobić samą wtyczkę, czy to jakieś większe wyzwanie? tzn trzeba grzebać we wtrysku?


Tniesz wtyczkę i lutujesz do kabelków co idą do komputerka. Prościzna. Nic nie grzebiesz we wtrysku.

_________________
Audi 80 Avant 1Z+ASV+ mapki by Tora :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 51 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: