.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 06.lut.2025 12:01:02

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B4 2.6 v6) problem z katalizatorami ( jest tylko 1)
PostNapisane: 09.paź.2008 17:06:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.paź.2005 19:47:12
Posty: 168
Lokalizacja: Podkarpacie
Dzisiaj na podnośniku odkryłem że mam tylko jednego kata a 2 jest pusty.
Robi to jakąś szkodę dla silnika? obotów?

i prosił bym kogoś kto ma foty z rurami albo strumienicami zamast katów w V6 w celu poglądowym jeśli jest taka opcja to wielkie dzięki. :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.paź.2008 17:30:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.lut.2007 21:05:21
Posty: 2801
Lokalizacja: WWL
a po co ci foty?? rury wstawiaja zamiast katow i jest git a i dzwiek lepsiejszy :peace:

_________________
życie jest za krótkie żeby jeździć diesel'em
BEZ TRANSPORTU NIE MA NIC
..........................................................................
100C4/S4 4.2 V8...było
accord V .....było
Łoś V70 w AEL'u było
w211 3.2lpg 2003r czarny sedan było
A6c6 3.0 tdi było
s124 605.911 pojechał dalej nabijać km


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.paź.2008 21:30:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.paź.2005 19:47:12
Posty: 168
Lokalizacja: Podkarpacie
bo one za katami w strone kolektora sa takie wygiete zaje...ie n
no dobra ale strumiennicy nie daje jednak.
A jak wybebesze kata to może być?
bo juz jednego widać tak mam zrobionego...

Doradzcie coś no Question


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.paź.2008 03:50:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.lut.2007 21:05:21
Posty: 2801
Lokalizacja: WWL
jedziesz do zenka co ma migomat i djaksa mowisz ze chcesz wyciac katy i wstawic rury operacja zajmie 15-20minunt i nie kosztuje wiecej niz 50zl


zeby wybebeszyc kata za duzo roboty!

mowie ci wywal oba wstaw rury bedzie tanio dobrze i milo dla uszu

_________________
życie jest za krótkie żeby jeździć diesel'em
BEZ TRANSPORTU NIE MA NIC
..........................................................................
100C4/S4 4.2 V8...było
accord V .....było
Łoś V70 w AEL'u było
w211 3.2lpg 2003r czarny sedan było
A6c6 3.0 tdi było
s124 605.911 pojechał dalej nabijać km


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.paź.2008 15:14:00 
Moderator

Dołączył(a): 31.lip.2006 12:05:41
Posty: 5399
Lokalizacja: mazowieckie
Auto: S6 C4
Też zamierzam zrobić to u siebie, tylko ja wstawię rurki w obudowy po katach, mam nadzieję że będzie ciszej. U mnie ktoś wcześniej wybebeszył katy i wydech wrzeszczy niemiłosiernie, zwłaszcza między 2000-3000obr. Nie radzę Ci wypruwać kata, który jest sprawny, do tego drugiego bym wstawił rurkę. Same rurki bez puszek też będą głośne (miałem tak w B4 2.8 AAH) i dźwięk jest do d...

_________________
S6+Avant 4.2 V8 AHK quattro Gmbh LZ5M Nogaro Blau - jeeest
S6 C4 limo 4.2 V8 AEC quattro manual LZ5U - jest
A4 B7 Avant 1.8T BFB LPG quattro - jest...

+
CFFB


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.paź.2008 22:11:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.paź.2005 19:47:12
Posty: 168
Lokalizacja: Podkarpacie
no tak ale ja nie chce kata bo przez to ze jeden jest a 2 nie ma mam zamulacza. Wciskam gaz i do 3tyś auto nie chce jechać a powyżej 3 tyś nagle samo przyśpiesza- a noga na gazie w tym samym miejscu....
Po prostu przedziera coś :/ i jedna puszka jest zimna a 2 ciepła :|


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.paź.2008 22:54:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.gru.2005 07:45:23
Posty: 672
Lokalizacja: okolice Krakowa
Pawlo - 2.6 tak ma że dopiero ładnie przyspiesza powyżej 3tys. Wcześniej nie jest to jakaś rewelacja ale jedzie.
Co do wstawiania rur to jestem daleki od tego - po tej operacji samochód będzie ci pierdział jak kadet gsi. Można kupić tłumiki w obudowie katalizatora i to polecam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2008 07:05:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.lut.2007 21:05:21
Posty: 2801
Lokalizacja: WWL
Madness napisał(a):
Pawlo - 2.6 tak ma że dopiero ładnie przyspiesza powyżej 3tys. Wcześniej nie jest to jakaś rewelacja ale jedzie.
Co do wstawiania rur to jestem daleki od tego - po tej operacji samochód będzie ci pierdział jak kadet gsi. Można kupić tłumiki w obudowie katalizatora i to polecam.



a ja nie mam katow i jakos nie pierdzi nie strzela a za to ladnie basowo chodzi a jak przekroczysz 3000obr. to wlos jezy sie na glowie :peace: :peace: :peace:

gdzies jest watek o tym wywalaniu katow
masz tu moj filmik jak to chodzi u mnie tylko glosnosc na max!! :D

http://pl.youtube.com/watch?v=ErKa_sATrSE

_________________
życie jest za krótkie żeby jeździć diesel'em
BEZ TRANSPORTU NIE MA NIC
..........................................................................
100C4/S4 4.2 V8...było
accord V .....było
Łoś V70 w AEL'u było
w211 3.2lpg 2003r czarny sedan było
A6c6 3.0 tdi było
s124 605.911 pojechał dalej nabijać km


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2008 13:12:35 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2003 22:48:52
Posty: 6184
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: V70
Miałem teraz B4 V6 ABC i oba katy wyprute (puszki zostały) przez poprzednika. Dźwięk ok, spaliny jak bąki niemowlaka :)

_________________
było: B2 coupe, B3, B4, B5, C3 i 2x C4, S3 8L


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.paź.2008 10:19:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2004 23:16:44
Posty: 2694
Lokalizacja: Trzebnica
V6 bez katów i z samymi rurami chodzi jak Polonez bez tłumika :(: Przerabiałem temat kilka razy, w domu 3 "V6" i każde po montażu gazu gubiło katy :< Teraz aktualnie mam końcowy Remusa, środek oryginał, potem 2 przeloty od VW VR6, i to daje rade powyżej 3000 tyś obrotów się silnik odzywa a na luzie słychać tylko jak wtryski od Lpg cykają :D
Ciężki jest montaż coś innego w miejsce kata, mało miejsca i dużo zabawy. Źle zrobisz zaraz ci to wszystko wydmucha :(

_________________
Obrazek
było: B3,B4,B4,C4,C4q,C4q,A4q,A6q,A6C5q,A6C5,VW Bora 4Motion.A4 B6q,Bmw x5 4,4, BMW X5 3,0 , A6 C6 2,4q
jest: A8 D3 4.2 q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.paź.2008 21:11:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.paź.2005 19:47:12
Posty: 168
Lokalizacja: Podkarpacie
aaaaaaaaaaaaaj to już sam nie wiem.
W każdym razie mam 2 opcje. Albo rury wspawam albo odetne 2 kata i wypruje i wspawam bo jeden juz wypruty jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.paź.2008 09:11:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.paź.2005 19:47:12
Posty: 168
Lokalizacja: Podkarpacie
Wydaje mi się tez że przez to że jednego kata nie ma a drugi jest to są rożnice w cisnieniu i przez to mi chyba wysrało uszczelkę przy kolektorze wydechowym


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2008 08:23:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.maja.2007 11:38:09
Posty: 41
Lokalizacja: Poznań
Daj sobie spokoj z "rurami" ..

Na wolnych bedzie okay, koło 3-4koła bedzie jak to kolega wyzej wspomniał : kadet gsi ; wiem co mowię, probowałem tak i zaraz wyp.... rury i wstawie cos tłumiącego...

_________________
Power is nothing without control...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2008 09:29:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.paź.2005 19:47:12
Posty: 168
Lokalizacja: Podkarpacie
No to dobra. Wierze wam. A jak wybiję środek z 2 kata i wspawam pusty? bedzie lepiej. Napewno mniej bym miał roboty bo jednego kata już mam wybebeszonego. Jak postukam w niego to słychać że nie ma nic. A jak w drugiego to coś jest. I jeden się szybciej grzeje a drugi jest jeszcze zimny.

Strumienic nie chce bo dalej mam jeszcze tłumiki i to już nie bedzie dobre.
Wg. mnie żeby zamontować strumienice to pasuje przelot mieć dalej.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2008 09:56:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.kwi.2005 09:29:31
Posty: 824
Lokalizacja: Olsztyn
Auto: A8 D2FL 3.7Q
Strumiennice to chyba z nazwy tylko. Ktoś na forum wsadzał je zamiast katów i było OK, tylko z trwałością różnie.

_________________
Pozdrawiam, Krisker
A8 D2 FL 3.7 Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 38 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: