.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 06.lut.2025 08:35:33

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Audi 80/90/100 montowanie stożka w silniku pięciocylindrowym
PostNapisane: 29.paź.2008 10:40:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.paź.2007 20:29:04
Posty: 10
Ma moze ktos zamontowany stożek z was w silniku pięciocylindrowym 2,0 lub 2.3 montowanym w audi 80/90/100? Mogłby wstawic fotki lub opisac jak to ma zrobione lub jak to zamontowac?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.paź.2008 12:17:53 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
Tam nawet nie ma miejsca na filtr stozkowy, bo obudowa filtra powietrza zintegrowana jest z rozdzielaczem paliwa. Chcąc tam wstawic stozek trzeba by było wywalic wtrysk paliwa
- jezdzić na samym LPG ? O to chodzi ?

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.paź.2008 15:59:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.paź.2007 20:29:04
Posty: 10
Aha. Nie myslalem ze da sie jakos zamontowac stożek a jesli o LPG to nie mam gazu u siebie :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.paź.2008 16:39:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
ja będę robił stożek , tylko trzeba troszkę poczekać, bo trudno znaleźć odpowiednią gumę, i prawdopodobnie będę dorabiał ze stali nierdzewnej.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.paź.2008 20:41:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.paź.2007 20:29:04
Posty: 10
a Ty kolego masz taki wlasnie silnik?? Jak mozesz to zapodaj mi jak to wykonac i zdjecia , bo nie mam za bardzo pojecia jak sie wlasciwie za to zabrac :( a mysle ze 5 cylindrow ze stożek mozesz brzmiec jeszcze lepiej :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.paź.2008 21:57:02 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3300
Lokalizacja: Poznań i okolice
Każda zmiana w dolocie spowoduje zmianę zachowania klapy przepływomierza. W związku z tym zastanów się, czy nie lepiej czas i energię poświęcić na coś bardziej pożytecznego niż rozwalanie charakterystyki wtrysku = zwiększanie zużycia paliwa i pogorszenie osiągów. To nie Nissan...

Pozdrawiam

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.paź.2008 07:22:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
ja mam o tyle dobrze, że mam przepływkę normalną, z drucikiem, bez żadnych rozdzielaczy , klapek itepe. Dla mnie więc wystarczy wyjąć 1 gumę, obudowę filtra powietrza dorobić 2 rzeczy i finito :)

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.paź.2008 18:15:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.sie.2008 16:12:35
Posty: 20
Lokalizacja: lublin
Mam pytanie czy to wtrysk mechaniczny czy nie?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.paź.2008 07:13:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
no skoro napisałem, że nie ma rozdzielacza to nie pozostaje nic innego jak wtrysk elektroniczny :)

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.paź.2008 09:01:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.paź.2007 20:29:04
Posty: 10
a ja mam wtrysk mechaniczny w swoim audi 90. :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.paź.2008 10:31:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lut.2008 22:02:25
Posty: 497
Lokalizacja: Gdańsk
Ja też mam w swoim mam mechaniczny i wcale tożek do niczego mi nie potrzebny. Po pierwsze nie ma miejsca by utworzyć komorę atermiczną by silnik gorącego powietrza nie zasysał, po drugie faktycznie nie ma tam miejsca. To, ze go tam zainstalujesz i będzie moze faktycznie lepiej brzmiał to wcale nie wpłynie na poprawę osiagów lub wręcz pogorszy parametry ze względy na bliskość gorącego kolektora....

Proponuję poszukać wkładki K&N sportowej o obnizonym oporze przepływu.

_________________
Audi 100 QUATTRO C3 2.3NF ( BYŁO )
Audi V8 D11 4.2 ( BYŁO )

Audi Coupe QUATTRO B2 2.2 10V
Audi 200 2.2 20V Turbo Quattro Avant
Audi 200 2.1 10V Turbo Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lis.2008 03:04:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.paź.2007 20:29:04
Posty: 10
Tez wlasnie mysle nad wkładka :D Bo w sumie to myslalem o jakims stozku firmowym ale po co komplikowac sobie sprawe jak jest wkladka. Bo te stozki za 20zl z allegro to chyba sie nadawaja do ozdoby nic do spelniania swojej funkcji :d


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lis.2008 11:04:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lut.2004 08:38:37
Posty: 3695
Lokalizacja: Bydgoszcz
stożek to najprostsza droga do zabicia motoru.
Jeszcze nie spotkałem się ze stożkiem, który by po jakimś przebiegu się nie rozwarstwiał a to powoduje podarowanie przez stożek oderwanych drucików do wnętrza motoru. Odradzam bardzo

_________________
Pozdrawiam
Buba
_________________
Bestia 2,2 T 20 V Q pod kołderką w garażu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lis.2008 23:06:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lut.2008 22:02:25
Posty: 497
Lokalizacja: Gdańsk
Dobre sotżki zrobione sa z nierdzewni, ale nie o to chodzi. Stożki niefirmowe mają niskiej jakości materiał filtrujący który się rozpada. Pozatym filtr sotożkowy ma poprostu obnizone opory przepływu, dzięki zawyżeniu parametrów wielkościowych dla drobinek brudu;/ Czyli do motoru dostaje się wiecej syfu, przez co moto szybciej się starzeje;/

_________________
Audi 100 QUATTRO C3 2.3NF ( BYŁO )
Audi V8 D11 4.2 ( BYŁO )

Audi Coupe QUATTRO B2 2.2 10V
Audi 200 2.2 20V Turbo Quattro Avant
Audi 200 2.1 10V Turbo Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: