witam, mechanik przekłada mi silnik AHU na AFN w Audi A4. Być może ktoś już na forum walczył z tematem i podpowie co z czym się je
![Smile :)](./images/smilies/001.gif)
O ile mechanicznie sobie na pewno poradzi to mam pytanie o elektrykę. Mam cały komplet z AFN (silnik, wiązka, komputer, turbina, pompa itp). Ląduje to w miejsce poprzednika AHU i teraz...
Co konkretnie wiąże się z taką przeróbką? Widzę że wiązki elektryczne wyglądają tak samo (identyczne wtyki itp). Turbiny na pewno są inne więc może i sterowanie podciśnieniami też są inne? Czy w AHU była zmienna geometria łopatek? Widzę że w AHU zaworek N75 to taka metalowa puszka a w AFN z tego co pamiętam powinien być ten zaworek nowszego typu (plastikowy?).
Sprawa komputerów... Ten który był w AHU i ten co dostałem do silnika AFN wyglądają tak samo (bez wężyka na podciśnienie) i tu pytanie. Widzę w allegro że komputerów z AFN są 2 rodzaje - jedne z wężykiem na podciśnienie inne nie. Czym one się różnią? Czy są one zamienne? Taki jak ten po prawej był z AHU i mam razem z nowym silnikiem AFN. Tylko zastanawia mnie ten po lewej jak widzę w allegro że jest jakiś inny. Prosiłbym jeśli ktoś posiada o schemat podciśnień do AFN´a w Audi A4.
Z góry dzięki za info
![Obrazek](http://img91.imageshack.us/img91/4189/54877675po9.jpg)