.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 06.lut.2025 12:19:55

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [V8] Rozrząd - które uszczelniacze.
PostNapisane: 25.kwi.2008 10:07:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
Przymierzam się do zrobienia rozrządu w fałce i grube sprawy już mam
chce przy okazji zrobić uszczelniacze i uszczeleczki z przodu, znalazłem
takie:

http://audi.auto-spares.ru/A6Q/1996/175 ... =000250090
16 i 16a - nie wiem czemu są dwa, jeden to wał a drugi? od pompy oleju?

http://audi.auto-spares.ru/A6Q/1996/175 ... =000830090
2x3 - uszczelniacze wałków, warto zmieniać 4 i 5?

czy są jakiesz uszczelniacze itp. z tyłu do których zmiany trzeba ruszać
wałki?

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.kwi.2008 18:24:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
ja robie tak:
- 2x uszczelniacze wałków (z tyłu nie ma nic jedynie aparaty zapł. trzeba uszczelnić oczywiście w razie przeceiku bądź rozbiurki inaczej nic nie ruszać).
- uszczelki pokryw wałków na reintz'u. (jak kupisz nowe to także używasz reintz'a i smarujesz odpowiednie punkty)
- simmer na wał
- simmering na wałek wyjściowy pompy oleju 1szt.
- pompa wody
- rolki i amorek (rorządu)
- przewód odmy (głowic)

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.kwi.2008 20:33:38 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
ja wymienialem zestaw jak wyzej z ta roznica, ze amorki wymienilem dwa.

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.kwi.2008 22:22:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
wzialem dodatkowo te pierdoly o ktorych pisalem, w sumie zestaw mam
skompletowanyw końcu poszły wszystkie rolki i napinacze i ich pierdółki
typu śrubki, nakładki itp.

uszczelki dekli to można wymienić praktycznie w dowolnym momencie,
nie trzeba nic z przodu ruszać, tak?

o co chodzi z tym przewodem odmy?
http://audi.auto-spares.ru/A6Q/1996/175 ... =000450090
numer 3?

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.kwi.2008 21:09:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
maciu napisał(a):
uszczelki dekli to można wymienić praktycznie w dowolnym momencie,
nie trzeba nic z przodu ruszać, tak?

o co chodzi z tym przewodem odmy?
http://audi.auto-spares.ru/A6Q/1996/175 ... =000450090
numer 3?


1. tak
2. profilaktyka bo to czesta bolączka z racji ułożenia przewodu i jego mocowań.

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.kwi.2008 21:52:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
Mauzer napisał(a):
2. profilaktyka bo to czesta bolączka z racji ułożenia przewodu i jego mocowań.


zakladam ze dobrze wytypowalem przewod to chyba do jego zmiany nie
trzeba rozbierac przodu ani rozpinac rozrzadu, jak to dokladnie z nim jest?

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.kwi.2008 22:07:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.maja.2005 20:56:43
Posty: 168
Lokalizacja: okolice Radomia
witam ja ze swojej strony moge dodac ze warto wymienic przewod odmy profilaktycznie gdyz po latach traci on swoje wlasciwosci i wystarczy go czasem dotknac aby nadawal sie do wyrzucenia ( wiem z doswiadczenia) w AEC wymiana jest prosta i z gory jest dobry dostep po zdjeciu plastiku z gory pozdrawiam :)

_________________
Audi 200 20v byl stan lalka;/
jest Audi 100 2,3 nf avant automat bylo
30.05.2007->23.11.2008 S6 4,2v8 quattro(oczywiscie limo) znow odzylem :] sprzedany
bez Audi (ale tylko tymczasowo)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.kwi.2008 22:59:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
e no to luz, jakbym wiedzial to bym go przy wymianie filtra powietrza
poszturchal a tak to pomacam pszy okasji

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lis.2008 12:46:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.gru.2006 10:47:52
Posty: 56
Lokalizacja: Chełm/Tomaszów Maz
Podepnę się pod temat :)

Jaki jest koszt wymianu całego rozrządu tak (+- ) dla silnika AEC ?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lis.2008 14:24:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
zależy co chcesz wymieniać
przykładowe zestawy i ceny znajdziesz na forum cenę za robotę
też

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 44 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: