maxvilander napisał(a):
Chodzi o to że jak odepniesz ten czujnik to po przekręceniu kluczyka świece będą grzały bez względu na temp. otoczenia. Ten czujnik z tego co się oriętuję składa się z dwóch czujników (4 stykowy) i z jednego podaje na zegar na desce a drugi do ECU i może być tak że na desce jest ok a ECU dostaje zły odczyt temp. co powoduje złe palenie jak jest zimno. Generalnie odepnij poczekaj aż zgaśnie kontrolka świec i zapal, jak zapali bez problemu tz czujnik walnięty. Trochę zagmatwanie napisałem, ale mam nadzieję że sobie poradzisz
Nie no spoko. Wszystko zrozumiałem
Sprawdzę to, jednak podejrzewam, że chyba nie będzie to przyczyną, bo w sierpniu, to jednak temperatury były wysoce dodatnie w porównaniu z chwilą obecną, a odpalanie jest takie samo.
A może jeszcze coś innego przy okazji mógłbym sprawdzić? Tak, żeby przy jednym marznięciu przy samochodzie
Ojciec zapodał mi pomysł z nietrzymającym zaworem zwrotnym paliwa. Jest coś takiego w tym silniku, czy może to już nie te czasy, że się takie coś montuje?