.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 06.lut.2025 11:51:28

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [ALL AAH] Przepływomierz MAF
PostNapisane: 21.lis.2008 02:42:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.gru.2005 20:09:30
Posty: 491
Lokalizacja: Poznań
Auto: A6 C6 i 80 B4 q
Witam mam takie pytanko: czy orientuje się ktoś może czym różnią się niżej przedstawione przepływomierze:

054 133 471A
Obrazek

oraz

078133471A
Obrazek

obydwa rodzaje występują w ETK dedykowane są do 2.8 AAH to czy był montowany jeden czy drugi zależne było od nr nadwozia, ten o nr 054133471A ma 4 piny a ten 078133471A 3 piny interesuje mnie dokładnie to do czego wykorzystywany jest ten czwarty pin w tym 4 pinowym i czy można przypasować 3 pinowego w miejsce cztero pinowego i odwrotnie. Ten z czterema pinami ma jeszcze jakby jakąś śrubkę czy potencjometr i do czego to służy? Autodata podaje że napięcie wychodzące z przepływomierza przy 4000rpm pomiędzy 1 a 2 pinem powinno wynosić około 3,4V ale tam podany jest tylko ten przepływomierz 3 pinowy a ja u siebie w b4 ma cztero pinowy i podczas pomiaru przy 4000obr mam tylko około 2,6V i teraz nie wiem czy mam uszkodzony przepływomierz czy zakresy napięć pomiędzy tymi przepływkami mają się różnić.

_________________
---===Otwierając Przepustnicę Doznaję Wrażeń NIESAMOWITYCH===---
Audi 80 B4 AAH 2.8 quattro <- Bo ja KOCHAM to Autko..... te zakręty na gazie :D.. po szosie ten skracany dolocik na 4100
ten guziczek DIFF i Torsena w skrzyni.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lis.2008 20:44:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.gru.2005 20:09:30
Posty: 491
Lokalizacja: Poznań
Auto: A6 C6 i 80 B4 q
Szanowni Koledzy odpowiedziałem sobie sam na ten problem a jakby kogoś to interesowało to podaję do wiadomości, że czwarty pin w przepływomierzu 4ro pinowym jest poprowadzony do pinu A1 do sterownika (w przypadku b4 sterowniki aut wyprodukowanych w czasie 09.1991-07.1992) Autodata podaje, że jest to opornik regulacji CO czyli co nie co wyjaśnia Napięcie wchodzące na sterownik czyli sygnał z czwartego pinu przepływomierza powinno wynosić od 1-7.5V i powinno być zmienne w zależności od emisji CO teraz pytanie czy tą śrubką co jest na przepływomierzu reguluje się CO i na co poza składem spalin ma wpływ regulowanie poziomu CO. Ma to jakiś wpływ na pracę silnika?

_________________
---===Otwierając Przepustnicę Doznaję Wrażeń NIESAMOWITYCH===---
Audi 80 B4 AAH 2.8 quattro <- Bo ja KOCHAM to Autko..... te zakręty na gazie :D.. po szosie ten skracany dolocik na 4100
ten guziczek DIFF i Torsena w skrzyni.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: