.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 06.lut.2025 16:25:25

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: A6 1.8T 98' Brak mocy,falujace obroty... POMOCY !!!
PostNapisane: 19.lis.2008 23:08:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.lis.2008 22:03:34
Posty: 5
Witam !!!

Kupilem A6. Podczas powrotu do domu okazalo sie ze auto sie bardzo slabo zbiera, nie czuc wogle turbo. Po dwoch dniach postoju, po odpaleniu auta zaczely falowac obroty a czasami potrawi nawet zgasnac. Pojechalem podlaczyc auto pod kompa. Wyskoczyly podobno jakies 2-3 bledy z przepustnica. Po wykasowaniu nie wyskakiwaly juz. Ale wciaz jest to samo: auto potrafi samo zgasnac, orboty faluja i brak mocy. Nie czuc zeby byl zapchany kat,auto nie kopci, nie sluchac wogole ani nie czuc turbo.


POMOCY :!:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lis.2008 10:04:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.kwi.2007 12:41:35
Posty: 94
Lokalizacja: Lublin
Czesc,

Zaloguj sie na A4-KLUB. To nic ze masz A6 ;). Wejdz tam w diagnostyke motorow 1.8T. Poczytaj, zaloguj, zarzuc logi, pogadamy. Nie masz vag-coma to popros kogos z okolicy o pozyczke i pomoc.

Pozdrawiam

_________________
była Srebrna strzala 1.8ADR+LPG SEKWENCJA IV GEN.
jest Srebrna strzala 1.8ARX TQ + BRC24
jest A3 8L 1.9TDI AGR - żony


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lis.2008 11:45:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.lis.2005 17:21:57
Posty: 855
Lokalizacja: Opole
Po pierwsze zeby zdiagnozować, że turbo nie pompuje przydałby sie wskaznik doładowania, montuje sie go max godzine. Jesli wtedy rzeczywiście turbo nie pompuje to może być wina: zaworu N75, Akutatora/gruszki, urwanej klapki od Wg, zle wyregulowanego ciegna miedzy gruszką a WG (jeśli ktos tego dotykał) lub Generalnego zmielenia turbiny.

_________________
A4 jest AVANT jest 1.8 jest TURBO jest QUATTRO jest.

BYŁO:
Audi Coupe 93r. 2.0 115 KM
http://audicoupe.sol.pl/galeria/view_al ... me=album68

AlsoKnowAs Labek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lis.2008 12:33:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.sty.2008 12:41:03
Posty: 668
Lokalizacja: TORUN / Burton on Trent UK
zdejmij ta przepustnice, wyczysc, zrob adaptacje, najprawdopodobniej to jest przyczyna falowania.

_________________
A6 1.8T AEB + chip - bylo
A4 B6 AWX SPORT + turbina BRD,hybrydy AL, FMIC, jednomas = 211KM / 430nm - bylo +447858391979
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1087d1b709de70f8.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bc2a4acde0cb1d5a.html
http://www.youtube.com/watch?v=KCsLIKQHcRg
A6 C6 2.0 TFSI BPJ+soft S-line - bylo
A5 8T 3.0 TDI CAPA QUATTRO DPF OFF+SOFT - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lis.2008 19:20:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.lis.2008 22:03:34
Posty: 5
A co jest przyczyna braku mocy ?? Czy nie jest tak ze gdy pada turbina to auto zaczyna kopcic ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lis.2008 12:30:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.lis.2005 17:21:57
Posty: 855
Lokalizacja: Opole
A61.8T napisał(a):
A co jest przyczyna braku mocy ?? Czy nie jest tak ze gdy pada turbina to auto zaczyna kopcic ?


U mnie odpadła klapka WG doładowanie 0.1 bara i nie kopci nic a nic. A skąd wiesz ze to turbo jest szereg innych rzeczy które mogły paść najpierw się je sprawdza...

_________________
A4 jest AVANT jest 1.8 jest TURBO jest QUATTRO jest.

BYŁO:
Audi Coupe 93r. 2.0 115 KM
http://audicoupe.sol.pl/galeria/view_al ... me=album68

AlsoKnowAs Labek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lis.2008 12:33:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.sty.2008 12:41:03
Posty: 668
Lokalizacja: TORUN / Burton on Trent UK
przepustnica, tez moze byc przyczyna braku mocy. Tak w ogole, to nawet jak turbina jest zdrowa to nie slychac jej bardzo mnocno, wiec moze ci chodzi?? Na bank nic nie slychac??

_________________
A6 1.8T AEB + chip - bylo
A4 B6 AWX SPORT + turbina BRD,hybrydy AL, FMIC, jednomas = 211KM / 430nm - bylo +447858391979
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1087d1b709de70f8.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bc2a4acde0cb1d5a.html
http://www.youtube.com/watch?v=KCsLIKQHcRg
A6 C6 2.0 TFSI BPJ+soft S-line - bylo
A5 8T 3.0 TDI CAPA QUATTRO DPF OFF+SOFT - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lis.2008 15:14:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.lis.2005 17:21:57
Posty: 855
Lokalizacja: Opole
Przystaw ucho i poslłuchaj ( tylko pamietaj zeby zrobić to podczas jazdy ). Zamontuj wskaznik doładowania i będzie wszystko wiadomo, jeden będzie słyszał inny nie. Wskaznik może byc nawet jakiś za tani.

_________________
A4 jest AVANT jest 1.8 jest TURBO jest QUATTRO jest.

BYŁO:
Audi Coupe 93r. 2.0 115 KM
http://audicoupe.sol.pl/galeria/view_al ... me=album68

AlsoKnowAs Labek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lis.2008 15:43:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.lis.2008 22:03:34
Posty: 5
napewno jej nie slychac. Zrobilem probe na trasie : 80km/h 4 bieg obok peugeot 406 1.9TD 90PS z 5 biegu i peugeot odchodzil jak chcial wiec chyba cos jest nie tak, nie ? Albo 3tys obr. 2 bieg, gaz do konca i auto zaczyna delikatnie przyspieszac


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lis.2008 17:04:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.lis.2005 17:21:57
Posty: 855
Lokalizacja: Opole
Masz odpowiedz wyzej co to może być, jak to posprawdzasz to daj znaka :peace: bez sprawdzenia tych wszystkich gratów mozna ewentualnie grać w totolotka.

Aha jeszcze DVka może być dupnieta.

Ja obstawiałbym N75 albo DVke na początek.

_________________
A4 jest AVANT jest 1.8 jest TURBO jest QUATTRO jest.

BYŁO:
Audi Coupe 93r. 2.0 115 KM
http://audicoupe.sol.pl/galeria/view_al ... me=album68

AlsoKnowAs Labek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lis.2008 17:11:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.lis.2008 22:03:34
Posty: 5
a mozesz mi wytlumaczyc co to Dv ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lis.2008 17:27:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.lis.2005 17:21:57
Posty: 855
Lokalizacja: Opole
Oddaj jakiemuś mechanikowi albo tak jak ktoś wyżej napisał zarejestruj sie na a4-klub.pl tam jest książka napsana o 18T bo tutaj ci moge tłumaczyć i tłumaczyć...

Generalnie DV to takie ustrojstwo które wygląda tak o Obrazek
do DVki jest dużo lepsze dojście z dołu auta, znajdziesz ja idąc po przewodzie podcisnienia idącego od kolektora ssącego ( ten węzyk bliżej chłodnicy) fotka: ObrazekObrazek


A n75 ( ida do niego 3 przwody powietrzne i wtyczka, mniejwiecej zaznaczyłem na fotce wyżej) to taki zaworek, który steruje Gruszka (akutatorem) która to zaś otwiera klapke WG albo zamyka. znajduje sie po lewej stronie obudowy silnika zaraz przy chłodnicy.

_________________
A4 jest AVANT jest 1.8 jest TURBO jest QUATTRO jest.

BYŁO:
Audi Coupe 93r. 2.0 115 KM
http://audicoupe.sol.pl/galeria/view_al ... me=album68

AlsoKnowAs Labek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lis.2008 15:04:31 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
Jeżeli samochód posiada jeszcze fabryczny katalizator, to w nim upatruj przyczyny.
Potem do sprawdzenia DV.
A przepustnicę zalecam myć od czasu do czasu, nie będzie falował.

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lis.2008 08:56:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lut.2007 00:46:01
Posty: 1347
Lokalizacja: Chełmno-Coventry
Auto: Audi Q7 4L 3.0 TDI
szogun0 napisał(a):
Jeżeli samochód posiada jeszcze fabryczny katalizator, to w nim upatruj przyczyny.
Potem do sprawdzenia DV.
A przepustnicę zalecam myć od czasu do czasu, nie będzie falował.
zgadzam sie z przedmowca.
ktos kiedys mial taki sam problem i to byl KAT.
co do montowania taniego wskaznika doladowania to mysle ze lepiej zapodac VAGa, podlaczyc i sprawdzic bledy oraz cisnienie doladowania za pomoca programu.

_________________
Pozdrawiam :diabel:
Obrazek

Bylo
AUDI A6 C5 2.4 98r AGA LPG
Mercedes CL 500 W215
Mercedes E320 CDI S211
Jest
Audi Q7 4L 3.0 TDI 12r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lis.2008 13:00:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.lis.2005 17:21:57
Posty: 855
Lokalizacja: Opole
MiKev napisał(a):
szogun0 napisał(a):
Jeżeli samochód posiada jeszcze fabryczny katalizator, to w nim upatruj przyczyny.
Potem do sprawdzenia DV.
A przepustnicę zalecam myć od czasu do czasu, nie będzie falował.
zgadzam sie z przedmowca.
ktos kiedys mial taki sam problem i to byl KAT.
co do montowania taniego wskaznika doladowania to mysle ze lepiej zapodac VAGa, podlaczyc i sprawdzic bledy oraz cisnienie doladowania za pomoca programu.


Do póki turbo sie nie grzeje do białości to nie ma tragedii, ale jasne można spóbować. Jeżeli już byś to robil to zamiast kata wstaw rurke z KWASÓWKI 2.5'', najlepiej zapytaj tłumiakrzy czy to zrobią z kwasówki bo oni czesto maja zwykłe rury które za długo nie pociągną/

Kolego Mikev VAG nie pokaże doładowania na kompie, silnik AEB niestety jest dość mocno ograniczonym silnikiem jesli chodzi o VAGa.

_________________
A4 jest AVANT jest 1.8 jest TURBO jest QUATTRO jest.

BYŁO:
Audi Coupe 93r. 2.0 115 KM
http://audicoupe.sol.pl/galeria/view_al ... me=album68

AlsoKnowAs Labek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 59 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: