.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 06.lut.2025 16:16:59

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [ b4 1z TDI ] Problemy po wymianie wtryskow na 220/300 bar
PostNapisane: 21.lis.2008 18:37:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.cze.2005 12:05:32
Posty: 82
Witam czy ktos moze mi powiedzieć co zlego zrobilem przy wymianie wtryskow?? A wiec kupilem nowe wtryski 110 hp 220/300 bar i zalozylem. Kąt wtrysku jest ok dawka regulowana w rozne strony nic nie pomaga . Problem jest taki ze auto nie ma mocy . Praktycznie mogę je rozpedzic do 160 ale to katorga i musi byc troche z gorki . Czy jakies korekty jeszcze trzeba robić aby uzywać takich wtryskow ??? Proszę o pomoc widzialem juz takie tematy na forum ale kazdy mial pozytywne doswiadczenia . Auto odpala bardzo dobrze . pracuje rowno . po prostu nie ma mocy :/ HELP....

auto rocznik 94 przepływomierz pierburg nowy pompa pompuje dobrze sprawdzane ...

_________________
A6 2.8 30v Avant quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lis.2008 20:42:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.lip.2007 12:18:47
Posty: 538
Lokalizacja: PEKIN
Auto: Audi 100 c3 2.5 TDI
pompa moze juz nie dawac rady
lub zalozyles wtryski 0,205

_________________
AUDI 100 C3 2.5 TDI /GTB 2263/BOSIO 0.260/EDC 15VM+/Soft bezdymny/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lis.2008 20:48:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Nowe wtryski mają mocne sprężyny a stara pompa nie potrafi wytworzyć odpowiedniego ciśnienia.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lis.2008 21:04:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.lis.2006 19:29:29
Posty: 373
Lokalizacja: KRAKÓW
Auto: 90Q b2,S8d2,cqV8,RS4b7,A7
cisnienie wtryskow w b4 jest 190bar a nie 220, i przez to pampa nie daje rady

_________________
quattro-service


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lis.2008 09:36:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.cze.2005 12:05:32
Posty: 82
Dziękuję za odpowiedź ... Jezeli ktos potrzebuje nowe tanie wtryski do ASV to polecam się

_________________
A6 2.8 30v Avant quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lis.2008 08:54:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
generalnie pompa powinna spokojnie pociagnac .... moze wtryski sa do doopy ... [bardziej tutaj szukalbym przyczyny]

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lis.2008 09:35:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
No dobrze a na jakie ciśnienie wtryski są ustawione w tej chwili :?:

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lis.2008 12:06:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2005 12:36:56
Posty: 1696
Lokalizacja: Zielona Góra 32 w zwi... hehe
Wszystko fajnie ale przy tych wtryskach należy podnieść dawkę paliwa ponieważ ta co jest ustawiona nie wystarcza przy pełnym obciążeniu aby wypełnić wtryskiwacze zwłaszcza przy wysokich obrotach. Pompa ma mały skok tłoczka przystosowany do innych wtryskiwaczy. To, że mają wyższe ciśnienie otwarcia od standardowych to nie ma dużego znaczenia w tym przypadku dlatego, że auto dobrze odpala . Przy znacznie wyższym ciśnieniu otwarcia niż to zalecane dla danej pompy samochód ma problemy z porannym rozruchem i słychać wyrazne stuki pochodzące od pompy wtryskowej zwłaszcza na wolnych obrotach. Nic nie kręć tymi wtryskami , zwiększ tylko dawkę poprzez adaptacje 12233 pozycja 1 i zejdz nawet do 1,6 mg programowo a skoro nie da się to trzeba poluzować nastawnik i delikatnie stuknąć w stronę głowiczki wysokociśnieniowej.

_________________
(103KW)chip133 KW 375Nm AEL Tdi avant 6 gear
Q7 4.2 Tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lis.2008 13:13:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.cze.2005 12:05:32
Posty: 82
hmmm a to cisnienie mozna ustawiac tam na tych wtryskach ?? Ja zalozylem juz stare wtryski. Dawka byla zwiekszana nawet na maximum i nic to nie dało . Wydaje mi sie tylko ze nic nie bylo przestawiane programowo tylko i wylącznie mechanicznie zmieniany kat wtrysku i dawka przez ustawienie nastawenika . Hmmm kurde Ale dzieki za podpowiedzi . Jak bede mial jeszcze chwile czasu to dam znac co i jak .

_________________
A6 2.8 30v Avant quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lis.2008 13:36:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.lip.2007 12:18:47
Posty: 538
Lokalizacja: PEKIN
Auto: Audi 100 c3 2.5 TDI
Jest jescze jedna sprawa wtryski moga miec mniejsze otworki
wtedy skok tloczka w pompie musi byc wiekszy
Inaczej pompa nie wyrabia a temperatura paliwa rosnie dwukrotnie

_________________
AUDI 100 C3 2.5 TDI /GTB 2263/BOSIO 0.260/EDC 15VM+/Soft bezdymny/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lis.2008 14:22:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.cze.2005 12:05:32
Posty: 82
osobiscie wlasnie sklaniam sie ku temu ostatniemu postowi . Tak mi sie wydaje ze te wtryski to w cale nie te ktore mialy byc. Moze ktos sprawdzić mi te numery :

wtrysk sterujacy : 028130203D
/0432193603
normalne : 028130203C
/ 0432193605

moze powinienem od tego zacząć :/

_________________
A6 2.8 30v Avant quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lis.2008 22:35:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.cze.2005 12:05:32
Posty: 82
czy ktos moze mi odpisać co to za wtryski są :/// ????? Proszę naprawde bo chcialbym je sprzedac i nawet nie wiem jak aukcje zatytuowac. Wtryski sa sprawne na 100% sprawdzane byly podlaczalem swoj sterujący i dfzialalo tak samo . identycznie . Wiec mysle ze gdyby bylo cos walniete byla by roznica . W sumie to chce się ich pozbyc ... Mama za słabą pompę :/

_________________
A6 2.8 30v Avant quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.gru.2008 22:50:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2005 12:36:56
Posty: 1696
Lokalizacja: Zielona Góra 32 w zwi... hehe
Kolego teraz mało jest osób , które kupują nowe wtryski skoro można za 200 zł od sztuki mieć nowe środki na gwarancji więc moja rada albo wymień głowiczke pompy (to z czego wychodzą rurki do wtryskiwaczy ) na taką od AFN nawet używkę za grosze dostaniesz albo załóż BOX a ale takiego wpinanego w ECU a nie gdzieś przy pompie. Każda z tych opcji załatwi sprawę odpowiednio większej dawki paliwa.

_________________
(103KW)chip133 KW 375Nm AEL Tdi avant 6 gear
Q7 4.2 Tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.gru.2008 22:40:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.paź.2006 12:32:20
Posty: 57
Lokalizacja: B-ce
Auto: B4 1Z
Cytuj:
osobiscie wlasnie sklaniam sie ku temu ostatniemu postowi . Tak mi sie wydaje ze te wtryski to w cale nie te ktore mialy byc. Moze ktos sprawdzić mi te numery :

wtrysk sterujacy : 028130203D
/0432193603
normalne : 028130203C
/ 0432193605

moze powinienem od tego zacząć n


Program ETKA pokazuje mi, że wtrysk 028130203D tak samo jak i 028130203C był montowany w silnikach o oznaczeniu AFD (60kW/ 82KM; 1,9l; okres stosowania 04/94 do 01/02 model - co dziwne - INDUSTRIEMOTOR; oznaczenie - TDI ) ale przecież mogę się mylić.

_________________
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.gru.2008 22:59:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.lip.2008 08:39:19
Posty: 92
Lokalizacja: Żarki
Bardzo możliwe że wtryski są od słabszego silnika i nawet objawy skądś znam... W moim AAT zmieniałem wtryski i dostałem od vwT4 86Km i za pierona nie chciała maszyna chodzić...Zareklamowałem podałem że chce o oznaczeniach 046 130 201 f (w AELu takie są) i maszyna chodzi jak należy, myślę nawet wirusa zrobić na 140km tylko Vagiem przebadamy logi wrzucimy i kto wie. Pozdrawiam

_________________
Audi C4 A6 2.5TDI @ AEL

http://img148.imageshack.us/my.php?image=lewyprzod2vg9.jpg


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.gru.2008 13:10:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.cze.2005 12:05:32
Posty: 82
No to ladny klops ... Dzieki wielkie za podpowiedzi ...

_________________
A6 2.8 30v Avant quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.gru.2008 13:55:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
pisałem ze to problem z wtryskami ... ;)

według podanych numerów wtryski pasuja do silników:

AFD - 82 PS
ARD - 60 PS
AVM - 86 PS
BEQ - 45 PS
BEU - 58 PS
BJC - 72 PS

takze jak widzisz mocy Ci po nich raczej ubedzie niz przybedzie ...
:D

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.gru.2008 17:19:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.cze.2005 12:05:32
Posty: 82
Wszystkim dziekuję za odpowiedzi i mysle ze temat niniejszym mozna zamknać . Pozostaje przy starych wtryskach a z tymi to chyba zostaje mi tylko droga sądowa bo sprzedawca wypiera sie odpowiedzialnosci za sprzedanie nie tych wtryskow o ktorych byla mowa przy zakupie .

_________________
A6 2.8 30v Avant quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 61 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: