.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 06.lut.2025 19:04:02

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B4 1Z] Twarda i nierówna praca po odpaleniu
PostNapisane: 07.sty.2009 13:27:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.sie.2005 20:23:52
Posty: 26
Lokalizacja: pomorskie
Odpaliłem auto po 10 dniach postoju z świeżo naładowanym akumaulatorem , temperatura -9 stopniPraktycznie pierwszy słyszalny zapłon już od półobrotu ale tylko na chwilę i kręce dalej 4-5- sekund i zapalił na sekundę i zgasł.Druga i trzecia próba tak samo.Przy czwartej zapalił ale charakter pracy tragedia.Silnik chodzi bardzo twardo i nierówno-chwilami przygasa obroty skaczą 900-110.Wrażenie jak by kąt wtrysku był totalnie rozjechany.Tak pochodził około minuty i sie nie ustabilizował.Zgasiłem go i zapaliłem jeszcze raz ale teraz tylko tiknięcie i chodzi.Po tym drugim uruchomieniu jak by reką odjął silniczek chodzi równiutko jak zegarek.Nie wiem co się dzieje zważywszy że są problemy z uruchomieniem slnika w niższych temperaturach po kilku dniach postoju ale nie zawsze się tak dzieje czasami w minusowych temperaturach zapala od strzała.
Dodam że kąt wtrysku 52 ,świece sprawdzone,powietrza w wężykach nie widać no może jeden milimetrowy .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sty.2009 13:37:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
Tak ujemne temperatury mogą powodować przymarźniecie ropy, Twarda praca... popychacze, ktore były z pewnośćią twarde jak skała jak i to, że wszelki towot nagary ect dieslowskie czary mary przy tak niskiej temeraturze zamieniaja sie z "mazi" w coś co jest skamieniałe.

Nalej uszlachetniacza na mrozy do full baku ON, przejedz ok 30km. Takze pamietaj, ze pobor prądu prrzy jednym rozruchu w takiej temperaturze oznacza taki pobór, ze aby go odzyskać na sprawnie doladowywujacym aleternatorze musisz przejechac ok 100km ;) wiec jesli robisz przystanki na nawet na 5-8 min nie warto gasic.

Polecam przeczyscic rury zawory N75 ect, z nalotu, brudu nagaru...

Jak i stosowac dobre uszlachetniacze, poprawiajace smarowanie jak i zabezpieczyc ON z wytracania sie parafiny, ktora zamarza + woda.

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [B4 1Z] Twarda i nierówna praca po odpaleniu
PostNapisane: 07.sty.2009 13:47:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
pico napisał(a):
Odpaliłem auto po 10 dniach postoju z świeżo naładowanym akumaulatorem , temperatura -9 stopniPraktycznie pierwszy słyszalny zapłon już od półobrotu ale tylko na chwilę i kręce dalej 4-5- sekund i zapalił na sekundę i zgasł.Druga i trzecia próba tak samo.Przy czwartej zapalił ale charakter pracy tragedia.Silnik chodzi bardzo twardo i nierówno-chwilami przygasa obroty skaczą 900-110.Wrażenie jak by kąt wtrysku był totalnie rozjechany.Tak pochodził około minuty i sie nie ustabilizował.Zgasiłem go i zapaliłem jeszcze raz ale teraz tylko tiknięcie i chodzi.Po tym drugim uruchomieniu jak by reką odjął silniczek chodzi równiutko jak zegarek.Nie wiem co się dzieje zważywszy że są problemy z uruchomieniem slnika w niższych temperaturach po kilku dniach postoju ale nie zawsze się tak dzieje czasami w minusowych temperaturach zapala od strzała.
Dodam że kąt wtrysku 52 ,świece sprawdzone,powietrza w wężykach nie widać no może jeden milimetrowy .

Zalej bak do pelna, dolej depresatora. Na jakim oleju jezdzisz i kiedy go zmieniales ?

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sty.2009 14:45:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.sie.2005 20:23:52
Posty: 26
Lokalizacja: pomorskie
olej półsyntetyk ma jakieś 5 tysięcy filtr powietrza i paliwa 15 tyś.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sty.2009 15:05:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Zmień filtr powietrza i przyjrzyj się filtrowi paliwa. Spuść wodę z odstojnika.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 72 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: