.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 06.lut.2025 14:55:29

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: A6C4 Q Tylny dyfer - uszczelniacz
PostNapisane: 19.gru.2008 09:57:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.mar.2008 22:05:44
Posty: 2633
Lokalizacja: EPWA
Witam kolegów. Skończyłem lekturkę z szukajką. Mam już tylko takie pytanko: czy do wymiany uszczelniacza bocznego trzeba wyciągać wahacz i wszystko rozpinać czy jest tam mniej pracy np. tylko półoś? Czy można zrobić to we własnym zakresie. Dzięki.

_________________
Problem jaki AELa spotyka, to łapy mechanika.
Jest Touareg 7P lift 3.6.
Jest Audi 100 1990, 2.2 KU, manual + klimatronic, elektryka.
Hobbystycznie Tecnam 2006T, Cessna 150/152, Wilga, Piper.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6C4 Q Tylny dyfer - uszczelniacz
PostNapisane: 19.gru.2008 10:43:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
adiaudi napisał(a):
Witam kolegów. Skończyłem lekturkę z szukajką. Mam już tylko takie pytanko: czy do wymiany uszczelniacza bocznego trzeba wyciągać wahacz i wszystko rozpinać czy jest tam mniej pracy np. tylko półoś? Czy można zrobić to we własnym zakresie. Dzięki.


Zależy o który ci chodzi.

jeżeli prawy to wyciągasz półoś, bez rozpinania wahacza, musisz tylko podnieć samochód do góry trochę. Odkręcić flanszę przy moście imbusem chyba 8mm wyjąc i masz uszczelniacz dostępny.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.gru.2008 13:35:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.mar.2008 22:05:44
Posty: 2633
Lokalizacja: EPWA
Jeszcze nie patrzyłem dokładnie, a jeśli z lewej strony to...? :/

_________________
Problem jaki AELa spotyka, to łapy mechanika.
Jest Touareg 7P lift 3.6.
Jest Audi 100 1990, 2.2 KU, manual + klimatronic, elektryka.
Hobbystycznie Tecnam 2006T, Cessna 150/152, Wilga, Piper.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.gru.2008 09:56:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
Tego z lewej nie robiłem. Wyjęcie półośki podobnie. Tylko po lewej jest mechanizm do blokady mostu, no i tego lewego uszczelniacza nie ma w zamiennikach, tylko oryginał i to chyba coś ponad 150zł, jest dużo większy.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.gru.2008 22:10:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.mar.2008 22:05:44
Posty: 2633
Lokalizacja: EPWA
Dzięki wielkie. Zgłębię temat i dam cynk.

_________________
Problem jaki AELa spotyka, to łapy mechanika.
Jest Touareg 7P lift 3.6.
Jest Audi 100 1990, 2.2 KU, manual + klimatronic, elektryka.
Hobbystycznie Tecnam 2006T, Cessna 150/152, Wilga, Piper.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: