.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 06.lut.2025 18:48:35

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A3 1,9 ASV] Prośba o analizę logów
PostNapisane: 28.gru.2008 23:20:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.lis.2006 22:07:51
Posty: 100
Lokalizacja: Łódź
Witam przymierzam się do modyfikacji oprogramowania (oczywiście Rogal). Prośba o analizę logów. Auto cięzko pali na zimnym (wężyki przelewowe i świece nowe) muszę kręcić 3-4 razy i po odpaleniu chmura niebieskiego (może to biały) dymu. Filtry pow nowy, rozrząd zmieniany jakieś 20 tys temu (Kinyo AKP) - Więcej grzechów nie pamietam i proszę .. o ocenę maleństwa. Dzięki

Normalne grupa 00
Obrazek

Normalne grupa 01
[IMG]http://images24.fotosik.pl/300/

[URL=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=a2396058eb86f0b3]Obrazek


Normalne grupa 03
Obrazek

Normalne grupa 04
Obrazek


Normalne grupa 07
Obrazek

Normalne grupa 13
Obrazek

Normalne grupa 14
Obrazek



BASIC SETTINGS

00
Obrazek

03
Obrazek

04
Obrazek

11
Obrazek

DYNAMICZNE

00
Obrazek

01
Obrazek

03
Obrazek

04
Obrazek

10
Obrazek

11
Obrazek

_________________
Jak tak to tak jak nie to nie
Było A3 8L 5D 1,9 ASV
Jest E91 Touring 163km
VW CC 170km DSG
Będzie B8 Quattro :)


Ostatnio edytowano 29.gru.2008 02:09:58 przez macieksiwy, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2008 23:32:48 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5556
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 4x Audi
- termostat do wymiany albo nie dogrzałeś auta przed logowaniem
- Miernik masy powietrza ok
- egr ok
- turbo ok
- korekcje ok

_________________
Jest A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2008 23:33:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
Nie znam się za bardzo, najwyżej ktoś mnie poprawi, albo ochrzani, ale
-> termostat nie trzyma
-> przepływka tnie dawki
-> statyczny kąt wtrysku, do poprawy.

Z EGR nie wiem, ale OK.

Jak powiedziałem coś źle to poprawcie.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2008 23:36:26 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5556
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 4x Audi
KorNoLio napisał(a):
-> przepływka tnie dawki
.


a gdzie to widać ? zdrowa jest

_________________
Jest A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2008 23:39:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
Gustav napisał(a):
KorNoLio napisał(a):
-> przepływka tnie dawki
.


a gdzie to widać ? zdrowa jest


Mówię, że za bardzo się nie znam, ale powyżej, 3465 spada, delikatnie, na pewno nie jest to wyczuwalne podczas jazdy, i nowa pokaże zapewne lepiej, ale nie jest źle.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2008 23:44:20 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5556
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 4x Audi
nie dowiemy się ile ucina dawki , coś z czujnikiem nie halo , wątpie aby płyn miał -1,5 st

_________________
Jest A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2008 23:47:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.lis.2006 22:07:51
Posty: 100
Lokalizacja: Łódź
Gustav napisał(a):
- termostat do wymiany albo nie dogrzałeś auta przed logowaniem
- Miernik masy powietrza ok
- egr ok
- turbo ok
- korekcje ok


Dzieki Gustav
on tak ma 82 i koniec może na autobanie coś więcej. Czasami trafiał mi sie błąd (nie pamiętam numeru) "przeładowanie turbiny" tak jak może przy 40 stopniach mu dołożyłem to się to działo i potem go muliło ale teraz od jakiegoś czasu jest ok.

czy kątw wtrysku ma ok ?

_________________
Jak tak to tak jak nie to nie
Było A3 8L 5D 1,9 ASV
Jest E91 Touring 163km
VW CC 170km DSG
Będzie B8 Quattro :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2008 23:50:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.lis.2006 22:07:51
Posty: 100
Lokalizacja: Łódź
Gustav napisał(a):
nie dowiemy się ile ucina dawki , coś z czujnikiem nie halo , wątpie aby płyn miał -1,5 st


No przy -4,5 na dworze to płyn nie może mieć -1,5 chyba raczej może, -

_________________
Jak tak to tak jak nie to nie
Było A3 8L 5D 1,9 ASV
Jest E91 Touring 163km
VW CC 170km DSG
Będzie B8 Quattro :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2008 23:51:45 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5556
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 4x Audi
Jak kolega Kornilo zauważył "statyczny kąt wtrysku " - do poprawki

[+]

nie wiem jak jest z tym płynem , ale ja mierzyłem "VAG'iem" po nocy temp cieczy przez czujnik g62 to pokazywał mi 7 st przy mrozie -4 st C , dodam ze odpalił odrazu

- odłącz czujnik temperatury cieczy i zobacz jak będzie palił - po tej operacji wyskoczy błąd co może się objawić dłuższym grzaniem świec żarowych albo kontrolką świec

_________________
Jest A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.gru.2008 00:27:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.lis.2006 22:07:51
Posty: 100
Lokalizacja: Łódź
Gustav napisał(a):
Jak kolega Kornilo zauważył "statyczny kąt wtrysku " - do poprawki

[+]

nie wiem jak jest z tym płynem , ale ja mierzyłem "VAG'iem" po nocy temp cieczy przez czujnik g62 to pokazywał mi 7 st przy mrozie -4 st C , dodam ze odpalił odrazu

- odłącz czujnik temperatury cieczy i zobacz jak będzie palił - po tej operacji wyskoczy błąd co może się objawić dłuższym grzaniem świec żarowych albo kontrolką świec


ok sprubuję odłączyć, ale chyba najprościej sprawdzić czujnik mierząc tem cieczy termometrem i porównac z odczytem Vag no nie ? :):

_________________
Jak tak to tak jak nie to nie
Było A3 8L 5D 1,9 ASV
Jest E91 Touring 163km
VW CC 170km DSG
Będzie B8 Quattro :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.gru.2008 09:14:34 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Wymien termostat ...
Statyczny kąt wyprzedzenia wtrysku powiedz zeby Ci Witek ustawil jak bedzie robil moda.
Reszta jest dobrze :)

PS
Zeby miec calkowitą pewnosc ze LMM jest ok musi byc 008 dyn. ;)

Pozdrawiam

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A3 1,9 ASV] Prośba o analizę logów
PostNapisane: 29.gru.2008 10:04:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
macieksiwy napisał(a):
Witam przymierzam się do modyfikacji oprogramowania (oczywiście Rogal). Prośba o analizę logów. Auto cięzko pali na zimnym (wężyki przelewowe i świece nowe) muszę kręcić 3-4 razy i po odpaleniu chmura niebieskiego (może to biały) dymu


takie objawy spowodowane sa za poznym katem wtrysku [widac na logach] ....

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 74 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: