Z całym szacunkiem Robercie lecz precyzyjne ustawienie koła zębatego na głównym wałku pompy wtryskowej jest możliwe wyłącznie w serwisie Bosch'a lub nawet i samodzielnie - lecz wyłącznie po wykręceniu sekcji wysokociśnieniowej (i ten pomysł szczerze odradzam
).
Tylko w takim przypadku silnik ustawiony na OT i założona doń pompa z blokadą koła zębatego uzyskają wartość w przedziale ok. - 1* do ok. - 2* ZGMP .
Oczywiście masz duże szanse jakoś ten silnik odpalić - jeśli znajdziesz punkt, w którym VP44 zaczyna podawać paliwo na 1-szy cylinder, lecz z uwagi na ogromny, a wręcz monstrualny zakres możliwego błędu - kąt wtrysku będziesz potem doregulowywał wielokrotnie, najprawdopodobniej z koniecznością przekładania paska "o ząb" lub kilka ... .
Można wiedzieć jaka to konieczność pchnęła Cię do pomysłu samodzielnego zdemontowania koła zębatego z pompy wtryskowej ?