.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 30.lis.2024 12:13:47

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B4 AAH] cykanie zaworu na zimnym silniku
PostNapisane: 01.sty.2009 21:04:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.wrz.2008 09:07:50
Posty: 323
Lokalizacja: Kraków
Czy to normalne ze po odpaleniu rano cyka jeden zawór tak ok, 2 minut? Jak sie zagrzeje to nic nie słychac. Albo powiedzcie co się kończy bo to młode auto nie jest. Olej full stan zmieniany 2 tysiące temu, mineral.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sty.2009 21:09:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.mar.2004 21:36:17
Posty: 1946
Lokalizacja: Zielona Góra/Łuków...jak spot będzie to przyjadę
to pewnie cyka popychacz zaworu tzw. szklanka...jak będzie cykać cały czas to wtedy zmień

_________________
stary dobry góral


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sty.2009 21:09:22 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11650
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Q7 4M
zawor czy popychacz?

_________________

jest:
Q7 4M 3,0 TFSI 419 PS/512 Nm
było:
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sty.2009 21:14:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.wrz.2008 09:07:50
Posty: 323
Lokalizacja: Kraków
BiLu napisał(a):
zawor czy popychacz?

nie wiem co..skad mam wiedziec? Takie delikatne cyk cyk cyk i to tylko jeden i tylko na zimnym.
Jak juz zmieniac szklanki to wszyskie bo nie ma sensu robiera pół auta zeby jedną zmienic
Czy ktos wie ile to kosztuje w ASO? Dam rade to sam zmienic?


Ostatnio edytowano 01.sty.2009 21:27:12 przez Barcik, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sty.2009 21:26:26 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11650
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Q7 4M
kwestia czasu jest wymiana popychaczy.
ewentualnie zmiana oleju na polsyntetyk, ale to uwzgledniajac inne konsekwencje nalezaloby indywidualnie rozpatrzyc.

_________________

jest:
Q7 4M 3,0 TFSI 419 PS/512 Nm
było:
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sty.2009 21:28:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.wrz.2008 09:07:50
Posty: 323
Lokalizacja: Kraków
Wczesniej był zalany BP visco minelarnym wiec mu wlałem Tedexa mineralnego po zakupie...Nie sadzisz ze pół syntetyk jest rzadszy niz mineral? Moze sie bardziej tłuc. oLeju nie papusia bo od zmiany przez 2 tysiące nadal mam full stan na bagnecie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sty.2009 21:33:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.wrz.2003 12:46:55
Posty: 579
Lokalizacja: sulechow woj.lubuskie
Auto: audi
ja juz tak jezdze 2.5roku coupe 2.3.Jak mam swierzy olej i jest cieplo to jest zadko te cykanie,tylko na zimnym motorze i szybko mija.Teraz jak zima jest i juz nakrecone mam z 6tys to tak to kilku minut.W sumie auto jezdzi normalnie tylko ten dzwiek.
Nie chcialbym robic zaworów.Czy sa jakies srodki typu STP czy cos innego do czyszczenia zaworów?

_________________
THA REAL HUNDRET DONT DIE

BYLO 100C2 1MILOSC 1.6 LPG
BYLO 100C3 1.8 (2004-2007)
BYLO KRÓTKO COUPE 2.3
Bylo 100C3 2.3LPG (2006-2010)
Bylo COUPE B3 2.3E (2006-2012)
BYLO 100 C3 1.9 5R,TYLKO POL ROKU
BYŁO IVECO DAILY 2.8
BYŁA SKODA FELICIA 1.9D JEDZIE SIE TANIO
BYŁO C4 2.5 TDI AAT AUTOMAT(2012-2016)
JEST SPRINTER 2.3D MALY DZIELNY OSIOŁEK DO PRACY
JEST A6 C5 02R 1.9 TDI AWX AVANT

MOGŁOBY BYC COS INNEGO GDYBY BYLO WIĘCEJ TEGO $$$$


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sty.2009 21:39:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.wrz.2008 09:07:50
Posty: 323
Lokalizacja: Kraków
miałem cupe 2.3... tez grały szklanki ale to normalne w NG i NF. Wlałem cud-środek własnie STP na wyciszenie szklanek. Takie smarki w puszce i pomogło. Nawet po 2giej zmiane oleju po 12 tysiacach bez STP było cicho. Prblem w tym, że nigdzie nie moge dostac smarków w puszce a te płyny w butelce sa g...warte. Tez jest LIQUI MOLY działajace na tej samej zasadzie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sty.2009 23:19:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.cze.2007 12:40:08
Posty: 140
Lokalizacja: pomorze
Wtrace sie.
Mi w 1.8T cyka caly czas.Wydaje mi sie ze to szklanka.Jak dlugo moge z tym jezdzic?Cos sie moze uszkodzic?Chce to zrobic przy rozrzadzie ale to jeszcze ponad 20k km.
pozdr

_________________
A6 AWT, A3 BKC


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: