.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 26.lis.2024 05:30:08

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A4 AFN 99'] Logi - proszę o analizę
PostNapisane: 31.gru.2008 00:48:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.lis.2005 21:41:01
Posty: 238
Lokalizacja: Suwałki
Auto: Audi A4 B7
Witam.
Proszę znawców tematu o ocenę logów mojego AFN-a.
Mam nadzieję że porobiłem wszystkie potrzebne logi.
Trochę informacji o aucie:
Audi A4 Avant 1999r AFN przebieg około 210tyś km.

Nadmienię, iż mam mały problem z termostatem ponieważ poprzedni właściciel wstawił termostat Wahlera na 84st C a powinien być na 87st. Moim zdaniem jest to powodem długiego nagrzewania się silnika czyli około 15km zanim temp ustali się na 90st C. Czy mogę narazie z tym jeździć czy raczej czym prędzej go wymienić? Poza tym nie ma problemów z silnikiem tylko potrafi z rana stuknąć zaworami na kilka sekund (zalany jest olej Mobil Super S 10W-40 półsyntetyk)

Za wszelkie uwagi i wskazówki z góry dziękuję.


STATYCZNE (normalnie)

000
Obrazek

001
Obrazek

003
Obrazek

004
Obrazek

007
Obrazek

013
Obrazek

STATYCZNE (Basic Settings)

000
Obrazek

003
Obrazek

004
Obrazek

011
Obrazek


DYNAMICZNE


000
Obrazek

001
Obrazek

003
Obrazek

004
Obrazek

008
Obrazek

010
Obrazek

011
Obrazek

_________________
Pozdrawiam
Michał

Audi A4 B7 S-Line '06 2.0TDi (BRE)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.gru.2008 10:40:32 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Jakby to byla moja fura :
- minimalnie bym przestawil statyczny kąt wyprzedzenia wtrysku
- wymienil termostat na ORI

Reszta jest dobrze. :)

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.gru.2008 12:09:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
- kat wtrysku do regulacji
- termostat na razie żyje, niemniej jeśli lubisz mieć wszystko perfekt i jesteś upierdliwcem mojego pokroju w kwestiach technicznych możesz zmienić termostat na ORYGINALNY, kupiony w ASO (BTT) + nowy oring
- zmień filtr powietrza, bo ciut go brakuje

Poza tym - ładnie.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sty.2009 15:00:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.lis.2005 21:41:01
Posty: 238
Lokalizacja: Suwałki
Auto: Audi A4 B7
Dzięki wielkie koledzy.

Mam jeszcze jedno pytanie czy tak rozjechany kąt wtrysku może być powodem trudnego odpalania na zimnym? Dziś z rana było -9st C i paliłem go na "dwa razy"... raz zdechł a za drugim razem mocno kulejąc jakoś odpalił. Na ciepłym silniku pali od tzw. strzała

_________________
Pozdrawiam
Michał

Audi A4 B7 S-Line '06 2.0TDi (BRE)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sty.2009 15:08:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Taka dewiacja kąta nie powinna mieć aż tak wielkiego wpływu, ale lekko rozjechany kąt + niesprawne świece - tak.
Sprawdź stan świec żarowych i sprawdź czy dochodzi do nich napięcie.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sty.2009 15:22:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
dawke na wolnych obrotach mozna zwiekszyc ...

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sty.2009 01:02:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.lis.2005 21:41:01
Posty: 238
Lokalizacja: Suwałki
Auto: Audi A4 B7
OK panowie kąt wtrysku + kontrola świec do zrobienia w najbliższych dniach. Mam do Was jeszcze jedno pytanie: auto było w Niemczech regularnie serwisowane i zalewane zawsze olejem LongLife... (wiem bo mam od Dreda historię auta) po sprowadzeniu handlarz zalał do niego półsyntetyk Mobila 10W-40. Na tym oleju auto przejechało do dnia dzisiejszego około 5 tyś km. Jak myślicie czy zmienić go czym prędzej na syntetyk 5W-50 czy już zostać na tym co jest... Pytam z związku z cykaniem zaworów na zimnym (dodam ze ten Mobil Super S 10W-40 spełnia normę VW 505.00)

_________________
Pozdrawiam
Michał

Audi A4 B7 S-Line '06 2.0TDi (BRE)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sty.2009 03:11:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
miszello napisał(a):
OK panowie kąt wtrysku + kontrola świec do zrobienia w najbliższych dniach. Mam do Was jeszcze jedno pytanie: auto było w Niemczech regularnie serwisowane i zalewane zawsze olejem LongLife... (wiem bo mam od Dreda historię auta) po sprowadzeniu handlarz zalał do niego półsyntetyk Mobila 10W-40. Na tym oleju auto przejechało do dnia dzisiejszego około 5 tyś km. Jak myślicie czy zmienić go czym prędzej na syntetyk 5W-50 czy już zostać na tym co jest... Pytam z związku z cykaniem zaworów na zimnym (dodam ze ten Mobil Super S 10W-40 spełnia normę VW 505.00)

Jeśli nie jeździsz bardzo dynamicznie możesz pozostać przy 10W40. Klepanie popychaczy na zimnym silniku jest normą przy tak starych silnikach, nie przejmowałbym się tym specjalnie.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sty.2009 09:02:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
miszello napisał(a):
OK panowie kąt wtrysku + kontrola świec do zrobienia w najbliższych dniach. Mam do Was jeszcze jedno pytanie: auto było w Niemczech regularnie serwisowane i zalewane zawsze olejem LongLife... (wiem bo mam od Dreda historię auta) po sprowadzeniu handlarz zalał do niego półsyntetyk Mobila 10W-40. Na tym oleju auto przejechało do dnia dzisiejszego około 5 tyś km. Jak myślicie czy zmienić go czym prędzej na syntetyk 5W-50 czy już zostać na tym co jest... Pytam z związku z cykaniem zaworów na zimnym (dodam ze ten Mobil Super S 10W-40 spełnia normę VW 505.00)


ja bym zmienil na pelen syntetyk ....

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sty.2009 20:48:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.lis.2005 21:41:01
Posty: 238
Lokalizacja: Suwałki
Auto: Audi A4 B7
Baskecior napisał(a):
Sprawdź stan świec żarowych i sprawdź czy dochodzi do nich napięcie.


No właśnie dziś sprawdziłem i nie uwierzycie ale wszystkie 4 sztuki były padnięte.... :zdziw: :zdziw: :zdziw: a mimo to dziś rano odpalił chociaż było u nas -19st C. Teraz wstawiłem 4 Bosch-e i mam zimę z du..... :):
Termostat też już zamówiłem w ASO VW (około 83zł)

_________________
Pozdrawiam
Michał

Audi A4 B7 S-Line '06 2.0TDi (BRE)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 82 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: