.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 07.lut.2025 00:43:01

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 2.4] ubywa oleju
PostNapisane: 23.lut.2009 22:14:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lut.2009 14:56:44
Posty: 12
Lokalizacja: Skandynawia
[A6 2.4]- ubywa oleju.Przebieg 188 tys.Co 700-800 kilometrow sygnal dzwiekowy i konewka na liczniku.Moc ok,plyn chlodzacy ok.O co chodzi?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lut.2009 22:18:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2008 22:17:06
Posty: 1164
Lokalizacja: Łódź
Czyli sprawdziłeś że spala olej .. Miałeś na bagnecie poziome max i po przejechaniu 700 km zapaliła się kontrolka i poziom oleju spadł poniżej minimum na bagnecie.. Czy tak było ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lut.2009 22:22:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lut.2009 14:56:44
Posty: 12
Lokalizacja: Skandynawia
Dokladnie.Jade w tym tyg do mechanika,ciekawe co powie.Wkurzam sie,Autko super,gdyby nie ten znikajacy olej.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lut.2009 22:31:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Czy są widoczne wycieki ? Zostawiasz "smarki" na parkingu ?
Czy za autem cięgnie się chmura dymu jak za Astonem Bonda podczas ucieczki ?( bo spalenie takiej ilości oleju musi być widoczne)
Czy lubisz butować auto na max obrotach ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: [A6 2.4]
PostNapisane: 23.lut.2009 22:37:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lut.2009 14:56:44
Posty: 12
Lokalizacja: Skandynawia
Wlasnie to jest dziwne ze zadnych takich objawow nie ma,polozylem karton na podlodze w garazu i po dwoch dniach nie ma nawet jednej plamki,nie wiem czy to jest miarodajne bo pod silnikiem mam plyte.Moze kapie na plyte?Watpie,przy takich ubytkach auto byloby tluste z tylu.Zadnych dymkow nie puszcza,rano na mrozie zdrowiutka para.Jezdze easy,bez sportu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lut.2009 22:41:12 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5556
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 4x Audi
ściągaj osłonę z pod silnika i lookaj co się dzieje

_________________
Jest A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lut.2009 00:39:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.paź.2004 10:01:53
Posty: 174
Sprawdź dokładnie ile Ci spala. Moja była A6 2.4 potrafiła wypić i 05l/1000km a w porywach i więcej. Wszystko było idealnie, praca silnika, sucho pod autem, motorek suchiutki, dymek prawidłowy a na wykresie z ASO ciśnienie na wszystkich garach prawie jak w nowym.
Wymiana odmy nic nie dała, jeżdziłem tak chyba z 5 latek i było bez zmian ani razu mnie nie zawiodła. Olej do bagażnika i śmigaj. :P
Chyba że bierze więcej niż 1l/1000km to można się zacząć martwić.

_________________
AUDI S8 D2 4.2 360KM QUATTRO MANUAL po FL


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: [A6 2.4]
PostNapisane: 24.lut.2009 20:25:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lut.2009 14:56:44
Posty: 12
Lokalizacja: Skandynawia
No i wyszlo szydlo z worka,po pracy sciagnalem plyte pod silnikiem,nic z niej nie kapalo bo jest wylozona gabka,silnik od spodu mokry,sanki mokre.Nie moglem zlokalizowac wycieku,sciagnalem obudowy z gory silnika i tez nic nie widac.Ktos ma pojecie skad moze leciec? :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lut.2009 20:45:59 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2003 22:48:52
Posty: 6184
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: V70
Nie zakładaj osłony, jedz umyj silnik, na wieczór tekturka i rano będziesz miał winowajcę :)

_________________
było: B2 coupe, B3, B4, B5, C3 i 2x C4, S3 8L


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lut.2009 20:53:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2008 22:17:06
Posty: 1164
Lokalizacja: Łódź
Pomiędzy minium a maximum na bagnecie jest litr różnicy , żeby zapaliła się czerwona oliwiarka poziom musi spaść jeszcze o litr. Jeśli nawet po 700 czy 800 km świeci się żółta oliwiarka to i tak zużycie jest zbyt duże.


Gdyby nawet silnik był nieszczelny to żeby stracił ponad litr musiałby być cały w oleju wraz z osłoną .

Moim zdaniem takie straty oleju są spowodowane spalaniem tym bardziej że te silniki mają taką prawidłowość po jakimś przebiegu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lut.2009 21:08:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Którys z uszczelniaczy strzelił w system.Przód/tył wału lubna wałkach :/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: [A6 2.4]
PostNapisane: 24.lut.2009 21:27:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lut.2009 14:56:44
Posty: 12
Lokalizacja: Skandynawia
No to dzieki za pocieszenie.Jaki mniej wiecej koszt naprawy takiego uszczelniacza?Oczywiscie pytam o cene w Polsce bo tu gdzie mieszkam to nawet nie chce myslec.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: