.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 30.sty.2025 20:04:41

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [2.2T 20V 3B]problem z rozruchem i obrotami
PostNapisane: 28.wrz.2003 20:22:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.wrz.2003 14:30:58
Posty: 94
Lokalizacja: W-wa,A6 ABC,Quattro,sedan-bylo,jest A8 d2
mam kłopoty z rozruchem i jak ciepły tez go trzeba pare razy pokrecic,kłopoty mam tez z wolymi obrotami bo stoja zamiast na 800to na 1200


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.wrz.2003 20:24:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.lip.2003 12:56:48
Posty: 73
Lokalizacja: Warszawa
bardzo duzo przyczyn moze byc..........na pierwszy strzał......swiece kable
jak nie pomorze do mechaniora !!! (NIEDŻWIADEK :wink: )

_________________
Audi S6 Plus Avant C4
Opel Vectra C SW 1.9 CDTI + chip
Audi S2 coupe / było
Vectra B 2.2 DTI SPORT / było


Ostatnio edytowano 28.wrz.2003 20:29:10 przez _Marek, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.wrz.2003 20:26:57 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
albo do gazownika :?

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.wrz.2003 21:39:11 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Bilu napisał(a):
albo do gazownika :?


Ten już nic dobrego nie zrobi :? :lol:

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.wrz.2003 07:57:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.sie.2003 16:25:30
Posty: 999
Lokalizacja: Jelenia Góra
to regulator wolnych obrotów (na 90%) - taki zawór w kształcie podłużnej rury od dodatkowego powietrza do którego idzie jedna wtyczka i odpowiada za regulawanie wolnych obrotów oraz za przymykanie dodatkowego powietrza jak się nagrzeje (stąd te kłopoty z odpalaniem gorącego i za wysokie wolne obroty). Napewno masz go zapylonego i się zaciera. Wymontuj i wsadź na noc do benzyny albo nafty i potem przedmuchaj dokładnie sprężonym powietrzem. powinno pomóc (ewentualnie czynność trzeeba będzie powtórzyć) Jak się po jakimś czasie znowu zatrze to trzeba myśleć o wymianie :roll:

_________________
kiedyś były: Audi 200 quattro 1B i 3B; zglebione B4 2,8 quattro; S4 2,2 T;
teraz jest błękitna Laguna i ... zostanie na dłużej, lecz jednak ... stara miłość nie rdzewieje :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 59 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: