.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 06.lut.2025 21:32:08

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 2.5 AKE] Wisco czy czujnik ?
PostNapisane: 04.lut.2009 00:14:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.paź.2006 13:12:48
Posty: 219
Lokalizacja: Katowice
Samochód nie dogrzewa się, wentylator jest spięty na stałe...

Pytanie czy podłączając VAGa wykryje mi ewentualnie padnięty czujnik czy potrzeba wykonać analizę logów ?

Ewentualnie jak najprościej sprawdzić wisco ?

_________________
Audi A6 C7 Avant 2.0TDI CNHA
Audi A6 C6 Avant 2.0TDI CAHA
Audi A6 C5 Avant 2.5TDI AKE
Audi A4 B5 1.9TDI AHU
Audi 80 B4 Cabrio - German Style


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lut.2009 07:33:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2007 18:44:23
Posty: 252
Lokalizacja: Gdańsk, Gorlice
U mnie jak padło sprzęgiełko, wentylator rozkręcał się proporcjonalnie do obrotów silnika.

_________________
było: zastawa 1100p, vw jetta 1,6,
vw passat 1,8,
jest audi a6 sedan benzyna 2,8 quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lut.2009 10:34:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
Witaj, ja mialem przypadek, ze po przejechaniu 30km wskazowka rosla dopiero do 90* uszkodzony czujnik temperatury = 60pln

A wisko, hmm ile przebiegu masz, czy bylo wymieniane?

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lut.2009 10:48:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.paź.2006 13:12:48
Posty: 219
Lokalizacja: Katowice
Samochód ma 220k km , czy wisko było wymieniane tego nie wiem, auto posiadam od niedawna ... :diabel:

Na postoju nie osiąga więcej niż 80 st. C, na trasie tak przy 130km/h dochodzi do 87 st. C

_________________
Audi A6 C7 Avant 2.0TDI CNHA
Audi A6 C6 Avant 2.0TDI CAHA
Audi A6 C5 Avant 2.5TDI AKE
Audi A4 B5 1.9TDI AHU
Audi 80 B4 Cabrio - German Style


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lut.2009 10:52:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2008 21:13:24
Posty: 1195
Lokalizacja: Gorlice
A nie pomyślałeś o termostacie? ;) :peace:

_________________
Pozdro Sławek :peace:
CCCO Allroad AKE Tip by SSerwis - 230PS 440nm :smokingdevil:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lut.2009 11:15:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
No Stamlej tez o tym myslaem tylko trzeba wypytac o objawy zeby zadac pyt nr 2 :peace:

Kolego to w takim razie czeka Cie spuszczenie pynu i wymiana termostata ..

;)

mihoo po nr. vin zalatw sobie wydruk historii, to Ci pomorze eliminowac rzeczy i masz odniesienie co do wymienionych ''rzeczy'' wtedy szczegolnie gdy masz nowy uzywany samochod od nie dawna. Polecam. Wowczas sie go uczysz i nie robisz pochopnych wymian, po 1/2 roku bedziesz go znal jak swojego.

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lut.2009 11:24:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2008 21:13:24
Posty: 1195
Lokalizacja: Gorlice
Grejf nie do Ciebie pisałem :peace: (chociaż można potraktować moją wypowiedź jako ambiguous meaning ;) )
Nie wyrokuję że termostat na 100% ale po objawach raczej na to wygląda.
Jeżeli wcześniej sprawdzone wisko zostało zakwalifikowane do sprawnych to zostaje czujnik albo termostat.
Czujnik sprawdzisz np vagiem patrząc na 007 i na zegary (albo na odpowiedni kanał w liczniku - chyba 003 - napweno trafisz :) )

Jak ta pruba da wynik pozytywny (dla czujnika) to wymiana termostatu.

Pozdr!

_________________
Pozdro Sławek :peace:
CCCO Allroad AKE Tip by SSerwis - 230PS 440nm :smokingdevil:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lut.2009 12:08:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.paź.2006 13:12:48
Posty: 219
Lokalizacja: Katowice
Stamlej napisał(a):
A nie pomyślałeś o termostacie? ;) :peace:


W pierwszym rzucie padło na termostat, jednak sprawdziłem z ciekawości wisko i jest padnięte (bądź czujnik) więc od tego trzeba zacząć, jeśli ta usterka zostanie wyeliminowana i nie będzię trzymał 90 st. C to wtedy zabiorę się za nieszczęsny termostat, bo i po co teraz się z tym grzebać (tym bardziej że dojście jest jakie jest) jak może okazać się że termofor :D jest sprawny :peace:

Co do historii samochodu to zapoznałem się z nią przed zakupem, bo wg mnie to najrozsądniejszy moment na ten ruch, po zakupie jest już "pozamiatane" :diabel: i człowiek może się lekko mówiąc zdziwić :):

_________________
Audi A6 C7 Avant 2.0TDI CNHA
Audi A6 C6 Avant 2.0TDI CAHA
Audi A6 C5 Avant 2.5TDI AKE
Audi A4 B5 1.9TDI AHU
Audi 80 B4 Cabrio - German Style


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lut.2009 12:15:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2008 21:13:24
Posty: 1195
Lokalizacja: Gorlice
Słuszne podejście - zawsze zaczyna się od najprostszych rzeczy :)

_________________
Pozdro Sławek :peace:
CCCO Allroad AKE Tip by SSerwis - 230PS 440nm :smokingdevil:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lut.2009 15:59:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Wisko może być padnięte, ale to nie ma wpływu na osiągniecie przez silnik 90st.C.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lut.2009 17:03:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2008 21:13:24
Posty: 1195
Lokalizacja: Gorlice
Wowo - w sumie racja - tak czy siak silnik ma grzać bo wiatrak tak go nie schłodzi jeżeli termostat jest sprawny. Basta :peace:

_________________
Pozdro Sławek :peace:
CCCO Allroad AKE Tip by SSerwis - 230PS 440nm :smokingdevil:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 34 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: