.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 07.lut.2025 00:05:10

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [1,9 tdi] Uszkodzone turbo
PostNapisane: 20.lut.2009 01:23:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.cze.2008 18:35:14
Posty: 23
witam. prosze o krotka porade,w moim audi 1,9 tdi 2002,poszlo turbo
czy to jest normalne przy przebiegu 160tys.turbina ulega uzkodzeniu?,czy warto pakowac uzywana turbine czy rzucac sie na nowa?,na co trzeba zwrocic uwage przy wymianie?,czy konieczna jest wymiana katalizatora.pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lut.2009 01:34:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.wrz.2007 19:49:39
Posty: 28
żywotność turbawki jest uzależniona od stylu jazdy dbanie itp itd
nowe turbo to worek złota a dobrze zregenerowane będzie służyć podobnie jak nowe poza tym kwestia tego jak twoje wybuchło bo może da się z tego coś jeszcze zrobić ale to już oceni koleś od turbawek
a co do wymiany caly dol jest do czyszczenia w IC jest pewni ze 2 litry oleju i kawałki wirnika a katalizator jest do wywalenia bo jest w nim smoła ja bym radzil do wyrzuci bo on w tdi to nie wiem czemu ma służyć a odetkanie wydechy poprzez wywalenia kata zawsze będzie na plus

_________________
Audi Quattro 2.0 16V TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: dzieki
PostNapisane: 20.lut.2009 02:06:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.cze.2008 18:35:14
Posty: 23
dzieki ,u mnie prawie juz rok temu zaczelo sie od wrzucania w stan awaryjny,zapewne juz wtedy zapiekaly sie lopatki,przejezdzilem ten czas i wyszledl problem .turbo juz zdemontowalem lopatki sa cale ale obrobione na szczycie,oczywiscie oska cala luzna.wymienie katalizator bo masz racje poszlo tam sporo oleju,postaram sie znalezc turbo,regenerowane chyba to najlepszy wybor,bo uzywka to chyba loteria pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lut.2009 06:22:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.mar.2007 15:48:58
Posty: 82
Lokalizacja: Warszawa
Mi w golfie 1.9 TDI turbo padło przy 80kkm (gwarancja) i przy 158kkm (regeneracja ok 1800pln) :/
Kolejnej awarii spodziewam się przy ok 240kkm :peace:

Pozdro
matitam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lut.2009 11:51:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2008 22:17:06
Posty: 1164
Lokalizacja: Łódź
matitam napisał(a):
Mi w golfie 1.9 TDI turbo padło przy 80kkm (gwarancja) i przy 158kkm (regeneracja ok 1800pln) :/
Kolejnej awarii spodziewam się przy ok 240kkm :peace:

Pozdro
matitam


Moim zdaniem powinieneś także rozważyć zakup nowej sprężarki nie regenerowanej ponieważ z tymi regeneracjami bywa różnie. A jeśli podejmiesz decyzje o zakupie regenerowanej to wybrałbym dobrego dostawcę. Myślę że w IC są dostępne.

Osobiście nie znam dobrej opinii na temat małych firm które regenerują sprężarki po 700 czy 900 zl. Takich firm powstało sporo i robią usługi na chińskich częściach ,a o regeneracji geometrii prócz czyszczenia nie mam mowy.

Generalnie szukałbym na Twoim miejscu wiarygodnego dostawcy , żebyś nie musiał w razie reklamacji usłyszeć milion powodów dlaczego reklamacji nie uznają.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: zakup turba
PostNapisane: 20.lut.2009 19:44:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.cze.2008 18:35:14
Posty: 23
wlasnie z tym jest problem,nowa kosztuje ok 2500zl,mozna dostac regenerowane za 1/3 ceny ale czy to sie oplaca?moze ktos z dolnoslaskiego kupil z dobrego zrodla i moze cos doradzic.we Wroclawiu jest kilka firm ale ktora bedzie dobra??pozdr.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lut.2009 19:53:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2008 22:17:06
Posty: 1164
Lokalizacja: Łódź
A jaki masz kod silnika ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lut.2009 20:29:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lis.2006 12:52:50
Posty: 512
Lokalizacja: pomorskie
w tdi mojej mamuski tez umarła turbinka i goscie zregenerowali koszt 600zl auto przejechalo juz jakies 5000 km i jest spoko dodam ze po regeneracji autko odzyło niewiarygodnie :)

_________________
coupe 1990 bylo :(
A8 1995 było :(
A6 2002 jest :)
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: afn 1,9tdi
PostNapisane: 20.lut.2009 20:50:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.cze.2008 18:35:14
Posty: 23
afn


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lut.2009 20:53:34 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
To jakas dziwna sytuacja... mam 340 tysi i niedawno czyscilem turbo... jest w stanie idealnym... :)

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lut.2009 21:02:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.wrz.2007 19:49:39
Posty: 28
jak sie dba to sie ma :D

_________________
Audi Quattro 2.0 16V TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lut.2009 21:12:33 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2003 22:48:52
Posty: 6184
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: V70
bo pić to trzeba umieć... :)

_________________
było: B2 coupe, B3, B4, B5, C3 i 2x C4, S3 8L


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: pewnie
PostNapisane: 20.lut.2009 23:53:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.cze.2008 18:35:14
Posty: 23
najlepiej jak sie ma od nowosci,ale jak sie kupuje z przebiegiem,to ciezko przewidziec co sie zdarzy .dlatego panowie cieszcie sie ze wasze jest ok,


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lut.2009 00:05:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.wrz.2007 19:49:39
Posty: 28
jak dla mnie żywotność turbawki jest kwestia dbania przede wszystkim nie dawania w palnik gdy silnik jest zimny no i oczywiście słuchania dzięków jakie wydaje bo zanim wirnik wyląduje na orbicie około ziemskiej itp to daje znać ze kończy swój żywot i lepiej już w tedy regenerować turbo niż czekać do efektownego końca żywota

choć oczywiście problem pozostaje w tym że większość firm regenerujących suszarki nie potrafi tego dobrze zrobić ale na szczęście są i wyjątki

_________________
Audi Quattro 2.0 16V TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lut.2009 00:13:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sie.2006 15:22:51
Posty: 254
Lokalizacja: warszawa
no ja dwa razy już robiłem turbo i następnym razem kopił bym nowe.... powiedzieli mi, że wirnika nie wymieniają bo za drogo i się wtedy nie opłaca regenerować (u mnie na szczęście był ok).....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lut.2009 00:33:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.wrz.2007 19:49:39
Posty: 28
powiem tyle

dziechciarze

ja zakładam często i gęsto klientom hybrydke obudowa ze 110 vnt15 ze środkiem z awx asz itp (130 pd) bardzo fajny zestawik koleś wymienia wirniki i wałek i koszty w granicach 1200zl wiec tragedii nie ma a wrażenia bezcenne

_________________
Audi Quattro 2.0 16V TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: doswiadczenie
PostNapisane: 21.lut.2009 12:07:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.cze.2008 18:35:14
Posty: 23
moze ktos ma doswiadczenia z regeneracji turbo w dolnoslaskim,moze polecic jakis zaklad.dziekuje


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lut.2009 09:28:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.lis.2006 19:29:29
Posty: 373
Lokalizacja: KRAKÓW
Auto: 90Q b2,S8d2,cqV8,RS4b7,A7
ja polecam Turbo-tec, montowalem bardzo duzo turbin od nich do aut seryjnych jak i na softach, zero problemow,gwarancja.

_________________
quattro-service


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: doswiadczenie
PostNapisane: 22.lut.2009 10:27:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
bkris napisał(a):
moze ktos ma doswiadczenia z regeneracji turbo w dolnoslaskim,moze polecic jakis zaklad.dziekuje

we wro + okolice jest kupa punktow reg. turbo. Poleca sie 2:
- turbojulita
- wies Borowa (wylot na wawe z Wro) - uchodzi za tanszy od TJ

Doswiadczen absolutnie zadnych w temacie nie mam
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lut.2009 12:39:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2008 21:13:24
Posty: 1195
Lokalizacja: Gorlice
Ja też polecam Turb-Tec z jaworzna - naprawdę porządne turbawy.

_________________
Pozdro Sławek :peace:
CCCO Allroad AKE Tip by SSerwis - 230PS 440nm :smokingdevil:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 26 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: