.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 06.lut.2025 23:46:17

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [2.3 NG 89r.] nie odpala na zimnym
PostNapisane: 15.lut.2009 15:55:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.wrz.2006 21:49:10
Posty: 88
Lokalizacja: Gdańsk
stalo to sie nagle... auto postoi dzien i nie chce odpalic... jak kilka godzin to troche dluzej pokreci i odpali, na sznurek pali z najmniejszych predkosci... co moze byc nie tak??
instalacja gazowa zdjeta z miesiac temu, stalo to sie po wywierceniu dziurki w korku celem odpowietrzenia baku[syczal przy kazdym odkrecaniu korka], klapka przeplywomierza jest dorabiana i jest ciezsza[nie ma sily podnosic?] bezpieczniki ok, na przekaznikach nie nie znam ale czasami cos mi cykalo pod zegarami[tam gdzie sa dodatkowe przekazniki] i jakby w czasie tego cykniecia pompa paliwowa na ten ulamek sek zatrzymywala sie, moze byc ktorys z nich uszkodzony ze nie odpala? moze pod maska ktorys? na cieplym odpala jak nowe auto, silnik krokowy sprawny


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lut.2009 18:07:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.cze.2005 21:01:20
Posty: 799
Lokalizacja: Świnoujście
Wtryskiwacz rozruchowy do kontroli.

_________________
C5 2,4 APS Q TIP
SHARAN 1,9 AUY TDI
C4 2,3 AAR +LPG -było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lut.2009 21:06:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.wrz.2006 21:49:10
Posty: 88
Lokalizacja: Gdańsk
w jaki sposob mozna go sprawdzic ??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lut.2009 21:22:02 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.kwi.2006 22:22:18
Posty: 2434
Lokalizacja: Radomsko
Auto: AUDI
Najlepiej to go wykręcić i podstawić pod niego słoiczek lub inny pojemnik. Będziesz potrzebował drugiej osoby do pomocy - Ty trzymasz wtryskiwacz i go obserwujesz a druga osoba próbuje uruchomić silnik. Jeżeli paliwo z wtryskiwacza nie będzie lecieć to odepnij kostkę i podłącz pod nią miernik elektroniczny najlepiej z pamięcią wskazania - impuls trwa bardzo krótko i wskazania na zwykłym mierniku możesz nie zauważyć (bezwładność układu), a na żarówce to wcale nie będzie widoczne...

Jeżeli coś pomyliłem proszę Szanowne Grono o sprostowanie.

_________________
AUDI a6 C5 2,8 QUATTRO Avant
AUDI A6 C5 2,4 QUATTRO - SWAP na 1,8T ->poszło w dobre ręce
AUDI B3 QUATTRO 2.3 NG - było...
AUDI C4 AVANT QUATTRO 2.8 AAH - sprzedane...
AUDI 80 Cabrio 1Z :-)
AUDI A4 B6 1,8TQ OETTINGER


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lut.2009 07:23:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.wrz.2006 21:49:10
Posty: 88
Lokalizacja: Gdańsk
jeszcze bym was prosil o wskazanie w ktorym miejscu jest ten wtryskiwacz... ??
domyslam sie ze gdzies nieopodal KE-Jetronica...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lut.2009 07:53:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.sty.2008 20:59:24
Posty: 176
Lokalizacja: WMA
na kolektorze ssącym


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lut.2009 10:49:23 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.kwi.2006 22:22:18
Posty: 2434
Lokalizacja: Radomsko
Auto: AUDI
Szukaj z lewej strony kolektora ssącego - jedyny wtryskiwacz, do którego idą przewody elektryczne. Podpięty jest niebieską (tak mi się wydaje a auta nie mam na parkingu) kostką.

_________________
AUDI a6 C5 2,8 QUATTRO Avant
AUDI A6 C5 2,4 QUATTRO - SWAP na 1,8T ->poszło w dobre ręce
AUDI B3 QUATTRO 2.3 NG - było...
AUDI C4 AVANT QUATTRO 2.8 AAH - sprzedane...
AUDI 80 Cabrio 1Z :-)
AUDI A4 B6 1,8TQ OETTINGER


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lut.2009 16:20:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.wrz.2006 21:49:10
Posty: 88
Lokalizacja: Gdańsk
dzis powalcze z tym wtryskiwaczem... ale wczoraj zauwazylem ze wtyczka obok tych metalowych przewodow wtryskowych[od KE-Jet??] byla luzno nalozona, mozliwe ze brak styku... moze byc to przyczyna?? po zalozeniu nie odpalil... ale mozliwe ze mogl sie w jakis sposob wczesniej zalac...

edit
sniezyca mnie zaskoczyla i nic nie zrobilem
jeszcze jedna ciekawostka... w nieodleglym czasie tego braku odpalania na zimnym[mozliwe ze w tym samym czasie] padlo mi wyswietlanie temperatury na zegarach... ma to powiazanie?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lut.2009 21:12:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.cze.2005 21:01:20
Posty: 799
Lokalizacja: Świnoujście
supergrzes napisał(a):
jeszcze jedna ciekawostka... w nieodleglym czasie tego braku odpalania na zimnym[mozliwe ze w tym samym czasie] padlo mi wyswietlanie temperatury na zegarach... ma to powiazanie?

Bo jak grzebales, to mogles przewody do uszkodzic lub kostka z czujnika sie zsunela. :diabel: (czujnik 3 lub 4-pin gorny)

_________________
C5 2,4 APS Q TIP
SHARAN 1,9 AUY TDI
C4 2,3 AAR +LPG -było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lut.2009 16:01:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.wrz.2006 21:49:10
Posty: 88
Lokalizacja: Gdańsk
no wlasnie przy tym czujniku nie grzebalem .... i tak jest w miare schowany pod tym dwupinowym...

dzis auto dalem do elektryka zeby obadal ten wtryskiwacz...
podejrzewam ze on dziala jak silnik jest w miare zimny... sygnal chwilowy dostaje ze sterownika, a sterownik z czujnika ktory albo zwiera albo rozwiera sie... jesli gdzies sie myle to prosze sprostowac...
pytanie: jezeli nie bedzie dostawal chwilowego napiecia to gdzie szukac czujnika?

_________________
Audi Coupe 2.3 NG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lut.2009 21:00:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.cze.2005 21:01:20
Posty: 799
Lokalizacja: Świnoujście
Wtr. rozruchowy jest sterowany poprzez ECU na podstawie wskazan czujnika temp. cieczy chlodz. (2-pin). Uszkodzenie tego czujnika moze powodowac:
-brak sterowania cz. rozruchowym
-nieprawidlowa mieszanka na zimnym silniku(uboga)- telepie motorkiem, brak reakcji na dodanie gazu lub gasniecie ...........

_________________
C5 2,4 APS Q TIP
SHARAN 1,9 AUY TDI
C4 2,3 AAR +LPG -było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lut.2009 22:31:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.wrz.2006 21:49:10
Posty: 88
Lokalizacja: Gdańsk
a czy jesli czujnikiem cieczy jest czujnik zamiennik moze nagle przestac dzialac??
ten czujnik pewnie odpowiada rowniez o obroty... czuje ze nawet jak jest rozgrzany to sa za wysokie... takie jak na zimnym albo troche zimnym...
pod odpieciu tego czujnika zero reakcji na obroty... tak ma byc??

po odpaleniu na sznurek ... nie telepie ... nie zamula ...

_________________
Audi Coupe 2.3 NG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lut.2009 09:29:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.wrz.2006 21:49:10
Posty: 88
Lokalizacja: Gdańsk
elektryk stwierdzil ze wtrysk rozruchowy dziala...
teraz bym sam sie wzial za to... czujnik dwupinowy na zimnym jaka opornosc powinien miec??

jest jakis przekaznik ktory moze psuc jakis sygnal przy odpalaniu??

_________________
Audi Coupe 2.3 NG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lut.2009 19:48:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.cze.2005 21:01:20
Posty: 799
Lokalizacja: Świnoujście
supergrzes napisał(a):
... czujnik dwupinowy na zimnym jaka opornosc powinien miec??

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3ec ... eacea.html

_________________
C5 2,4 APS Q TIP
SHARAN 1,9 AUY TDI
C4 2,3 AAR +LPG -było


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: