.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 07.lut.2025 00:05:25

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [80 B3 PM] Nierówna praca błąd 2-4-1-3
PostNapisane: 25.lut.2009 08:42:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.lip.2007 01:02:37
Posty: 15
Witam
Mam problem z nierówną pracą silnika. Po podłączeniu diody do kostek komputera wyskakuje mi kod migowy 2-4-1-3 co oznacza mieszanka zbyt uboga. Tym sposobem komputer chyba cały czas ją wzbogaca i dlatego silnik się zalewa i nierówno chodzi. Zmieniałem sonde na inną i jest to samo. Poprawiłem wszystkie luty (bo mam zamontowany gaz) i nic nie pomogło. Co może być jeszcze przyczyną? Jakie elementy mógłbym sprawdzić. Za pomoc będę wdzięczny


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lut.2009 15:47:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.mar.2004 16:03:41
Posty: 486
Lokalizacja: Suwałki
Jaką masz instalację gazową? Jaki sterownik?
Robiłeś reset i adaptację ECU?
Usterka występuje na ciepłym silniku?

_________________
Audi 100 89' 1.8B+LPG 2004-2012
Passat B5 TDI RedTornado 2012-
Audi A4 B6 1.8T Quattro Avant 2019-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lut.2009 01:25:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.lip.2007 01:02:37
Posty: 15
To jest instalacja II generacji. Sterownik bingo S. Którego komputera mam zrobić reset i adaptację? Mógłbyś mi opisać jak krok po kroku mam to zrobić?
Mam kabel i program do gazu w razie czego. Sterownik wyświetla ten błąd zarówno na zimnym jak i na ciepłym. Trzęsienie silnika pojawia się na zimnym na ciepłym chodzi w miare normalnie ale też wydaje mi sie że go zalewa. I najważniejsze o którym wcześniej nie pisałem a powinienem :D te objawy są wtedy jak samochód chodzi na PB. Na LPG silniczek chodzi jak igiełka.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lut.2009 10:06:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.mar.2004 16:03:41
Posty: 486
Lokalizacja: Suwałki
Odłącz klemę minusową na 20-30minut przy zimnym silniku (najlepiej po nocy), później załóż i odpal silnik, wszystkie odbiorniki prądu mają być wyłączone, nie dotykaj pedału gazu, silnik ma pracować na benzynie aż włączy się wentylator. Później wyłącz silnik. Po następnym uruchomieniu możesz już normalnie jeździć i sprawdzić czy nadal zalewa.
Ps. jeśli masz interfejs do gazu to sprawdź jak jest ustawiona emulacja sondy.

_________________
Audi 100 89' 1.8B+LPG 2004-2012
Passat B5 TDI RedTornado 2012-
Audi A4 B6 1.8T Quattro Avant 2019-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lut.2009 21:44:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.lip.2007 01:02:37
Posty: 15
Ok zrobie tak w sobotę i napiszę czy były postępy czy nie. Narazie dzieki za pomoc.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.mar.2009 00:11:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.lip.2007 01:02:37
Posty: 15
Zrobiłem więc tak jak pisałeś i dalej pokazuje kod migowy błędu 2-4-1-3. Sonda w sterowniku od gazu ustawiona jest na przebieg. To chyba dobrze? Masz jeszcze jakieś inne pomysły? :/


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 30 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: