Witajcie.Nie tak dawno miałem wymieniany napinacz paska wielorkokowego i auto stało rozebrane.Po złożeniu wszystkiego okazało się, że kąt wtrysku ma wartość 4.6 ATDC co skutkowało długim kręceniem (ok 4 sekundy) za nim auto odpaliło.Z mechanikiem ustawiliśmy kąt wtrysku na następujące wartości:
- 1.8-2.0 na ATDC w 004 BS przy zachowaniu 100.2% wysterowania VP
- 004 wyglądają zbieżnie czyli mam cały czas wartość 2 (zadane 2 wymagane 2) wysterowanie VP poniżej 100%
Auto teraz pracuje znacznie lepiej jednak, ale z odpalaniem jest chyba coś nie tak.Auto odpala tak jakby za drugim razem tzn. słychać takie tryk tryk i dopiero odpala.Mam wrażenie, że dawniej zimny motor odpalał od strzała.Być może podnoszę fałszywy alarm, ale chciałbym się upewnić:)
Byłbym wdzięczny za jakieś nagranie jak odpala zdrowe AFB na zimnym silniku w temperaturze bliskiej 8 st Celsjusza.
_________________ 2.5 V6 To Dopiero Idzie
Piszę poprawnie po polsku.
Moja NiuŃkA
Jestem optymistą, wiem to pewne kupię 2.5 Tdi BAU i to jest niezmienne.
|