Witam
prawd mam czujnik temp plynu chlodz. zanizajacy ale jest tez pewna niescislosc co do temp oleju
Auto rozgrzane ale nie skatowane (okolo 30min jazdy - trasa), temp okolo 9stopni "na dworze", bledow w ecu brak
Log 007 engine
- plyn: 82st (po postoju na wolnych/jezdzie bez gazu
spada do 79-80)
- olej: 98st
Licznik: 90stopni (bez polowy grubosci kreski)
Logi 003 "instruments"
- plyn: 89st
- olej: 90
Kiedys po takiej jezdzie temp plynu w 007 byla w okolicach 86-88st (dlatego obstawiam padake G2/G62)
Czy takie rozbieznosci w pomiarze temp. oleju to norma?
Sensowny sprawdzony zamiennik G2/G62?
W ori sa (jak gdzies po postach widzialem) "niebieskie" i "zielone" - o co chodzi?
EDIT:
czujnik temp u szmelczwagena to ok 130zyla wiec wzialem zamiennik za 25zyla - temp w 007(engine) i 003(instruments) jest jednakowa i sensowna. Operacja wymiany wyjatkowo prosta (poziom trudnosci jak wymiana filtru powietrza
Pozdrawiam,
Przemek