panowie mam kłopot z turbiną . temat poruszany wielokrotnie ale u mnie sprawa jest innego typu a mianowicie:
szukając w etce nie znalazłem odpowiedniego rozmieszczenia i połączenia układu napędzania turbiny tak jak to jest u mnie. albo źle szukałem albo faktycznie ktoś robił coś na własną ręke o czym nie wiedziałem. dopisze że nie mam możliwości sprawdzenia jak w takim tdi z 94 roku powinno być ponieważ każdy mój znajomy posiada benzyniaka z b4 audiny więc wszystko sie różni ale wracając do meritum sprawy. turbina już mi nie chodzi gdzie wyrażnie jest utrata mocy z częstym brakiem tykania n-75 (który na począktu mnie drażnił ale teraz już za tym zateskniłem
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
) i niestety wolniejszą jazdą. Próbowałem podejżeć za co najlepiej sie zabrać i zacząłem przeglądać schematy i właśnie wtedy doszedłem do wniosku że albo ja mam materiały niezgodne wogule z moim modelem albo naprawdę ktoś coś majstrował przy tym układzie i połączyl elementy w pełni niewspółpracujące ze sobą przez co turbina wyzionęła ducha a wiec najlepiej to zobrazuje :
to jest mój układzik: rys.1
http://schemat.ukladu.turbiny.a80.patrz.pl
jak widać na schemacie nie ma n75 a więc sugeruje sie układem z tymże zaworem magnetycznym: rys.2
http://schemat.ukladu.turbiny.a4.patrz.pl
To co siedzi u mnie w aucie to schemat powyżej z tamtejszym przetwornikiem ciśnienia (rys.1) ale że posiadam turbine i zawór magnetyczny to oprócz przetwornika ciśnienia wszystko jest tak jak na rysunku 2. i tutaj moje pytanie do bardziej obeznanych , czy moja dziecina ma zrobiony jakiś mix? czy układ w tym połączeniu z przetwornikiem z rys.1 może chodzić w układzie z rys.2 bez zarzutu??
audina to 1.9 tdi z silnikiem 1z z rocznika 10.1994
z góry dzieki za pomoc