.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 23.lut.2025 13:42:35

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 C5 2.8 AQD] Prosze o ocenę logów
PostNapisane: 20.kwi.2009 14:31:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.sie.2008 14:33:00
Posty: 4
Witam wszystkich. Zrobiłem parę logów, mam nadzieje że są dobre, jeśli nie prosze powiedzieć to je poprawię.

statyczne 000-001-003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2c79f341a72f6492.html
statyczne 004-007-013 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/200759c056cab758.html
basic system 000 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/854f556674d78c7b.html
basic system 003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/77ebd0749888f2b7.html
basic system 004 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bd842e2ea4840b6c.html
basic system 011 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/cd9f4a9f91e6a083.html
dynamiczne gaz 000-001-003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b626c5a5cad28add.html
dynamiczne gaz 004-010-011 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/796f6b0a71a08ba2.html
dynamiczne benzyna 000-003-004 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d76776b0593543fb.html
dynamiczne benzyna 004-010-011 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/10c64c0b3b9c3777.html

Wszystkie testy były przeprowadzone na benzynie, jedynie logi dynamiczne zrobiłem i na benzynie i na gazie. Jeśli ktoś potrafi coś powiedzieć na temat logów to bardzo prosze o pomoc.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.kwi.2009 14:38:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2008 22:17:06
Posty: 1164
Lokalizacja: Łódź
Ale co chcesz osiągnąć tymi logami , bo dotyczą silnika wolno ssącego i benzynowego to inna zasada niż TDI..

Zacznij może od tego po co te logi ...:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.kwi.2009 14:43:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.sie.2008 14:33:00
Posty: 4
Chodzi mi o to czy na ich podstawie można wyciągnąć jakieś wnioski, np czy silnik pracuje dobrze czy jest cos do poprawy. Tkwiąc w mojej niewiedzy myślałem że z logów silników wolnossacych też da sie coś wyczytać. Jeśli chodzi o jakieś uwagi co do pracy silnika to może to iż silnik pracuje troszke nierówno na wolnych obrotach (obroty nieco falują), przy wyższych obrotach też da sie to zauważyć np przy 2000obr/min. Myślałem też że silnik bedzie nieco żwawszy ale z oponi innych forumowiczów stwierdziłem że chyba jednak nie. To wszystko co mi do głowy przychodzi.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.kwi.2009 14:49:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2008 22:17:06
Posty: 1164
Lokalizacja: Łódź
Zgadzam się ale nie jest to możliwe kiedy wartości nie zmieniają się płynnie..
Ja w każdym razie nie zdecydowałbym się oceniać wartości które są zatrzymane.

Praca lambd , napinaczy , zmiennej długości kolektora , czujników stukowych itd..

To trzeba obserwować kiedy się wiesza wartość ,etc..

Poza tym inne kanały zupełnie niż w dieslu :(


Diesle są o wiele łatwiejsze w diagnostyce , dlatego tu co chwila ścigają się w ocenie logów diesla a takie tematy jak Twój wiszą z braku chętnych gdzie trzeba się sporo nagłowić ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.kwi.2009 14:55:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.sie.2008 14:33:00
Posty: 4
No trudno, warto było spróbować, jeśli ktoś jest w stanie pomódz to bardzo prosze.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 90 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: