Lotus napisał(a):
Nie ,ponieważ ogrzewanie odbywa się za pośrednictwem małego obiegu który nie jest regulowany termostatem. Jedyna przyczyna to brak obiegu lub ciśnienie w układzie. Oleju nie musi być w płynie ani odwrotnie gdy jest uszkodzenie uszczelki lub głowicy.
Nie zakładam że jest bardzo żle ale biorę to pod uwagę ..
Nie wydaje mi się żeby był zapoiwetrzony bopewnie już troche pomęczyłeś temat po za tym
silnik APX i podobnej mocy silniki mają pompę elektryczną co wymusza obieg przy wysokich temp..
Chyba że sprawdzisz jeszcze korek zbiornika wyrównawczego ..
Co może być nie tak z korkiem?
Nie meczylem jeszcze tematu ponieważ od wymiany pompy silnik chodził ze 20 minut, i to chyba jeszcze był zapowietrzony bo dziś rano gdy już był zimny dolalem ok litra płynu. Dziś muszę jeszcze wstawić nowy termowlacznik wentylatora.
No i wstawiłem, jednak wentylatory dalej nie działają. Robie się powoli głupi, gdy łącze dwa większe wtyki w kostce wentylator rusza, jednak gdy zakładam kostkę na nowy czujnik, nic się nie dzieje. Zastanawiam się jaki wpływ na to ma trzeci, mniejszy kabel (koloru czerwono-żółtego) i za co on jest odpowiedzialny, i z czym powinien sie laczyc?
A spod korka od zbiornika ucieka ciśnienie....
BTW. Ogrzewanie juz działa.