.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 07.lut.2025 10:02:58

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 2.5TDi V6 AFB] Padnięty LMM i błąd 00550 ?
PostNapisane: 15.kwi.2009 16:27:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.sie.2005 10:47:16
Posty: 15
Lokalizacja: Siedlce
Mam problemy z moim autkiem, Z objawów sądząc (brak mocy powyżej 2800 obr/min - rozpędza się tak, że ma się ochotę wysiąść i go kopnąć w zad, żeby szybciej leciał - do 140 da się rozpędzić, powyżej to trzeba mieć już dłuuuuuuga prostą) i z logów wygląda mi na padnięty przepływomierz (nie ma wskazań większych niż 400). Czy padnięty przepływomierz może powodować błąd 00550 w kompie czy to znak końca paska rorządu (który się przestawił) i do wymiany jest i rozrząd i przepływomierz ?

_________________
A6 Avant 2.5TDi V6 AFB manul 98r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.kwi.2009 17:02:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
550 może byc spowodowany:
- źle złożonym rozrządem
- bardzo silną dewiacją regulacji początku kąta wtrysku
Podejrzewam że twoje autko jeździ w trybie awaryjnym stąd domyślna wartość w 003.
Najpierw rozrząd/kąt wtrysku , później reszta.
Czy w 011 i 010 też bieda ?

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.kwi.2009 17:18:52 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Ciezko bedzie pomoc bez logow.
Konieczne minimum: 004 stat, 004 dyn, 004 Basic Settings oraz 011 dyn, 010 dyn, 008 dyn i 003 dyn.

Pozdrawiam

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.kwi.2009 21:01:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.sie.2005 10:47:16
Posty: 15
Lokalizacja: Siedlce
Mam nadzieję, że niczego nie skopałem. Zamieszczam komplecik zrobiony wg wskazówek meszruma. Robiony na 3-cim biegu (za krótkie proste na 4-kę). Oprócz tego małomierzącego LMM jest za duża korekta 3 cylindra. No i błąd:
00550 - Start of Injection Regulation
17-10 - Control Difference - Intermittent
Rozrząd 71 tys. po wymianie, powoli przymierzałem się do następnego, może to i pasek jest już ciutę za długi. Aha, i jeszcze jedno, strasznie długo się rozgrzewa to moje bydlę, był chłodny dzień, a żeby go rozgrzać do tych przepisowych 80oC zrobiłem pewnie z 10km na takich, powiedzmy, średnich obrotach. Podejrzewam, ze termostat się nie zamyka, wymienię przy okazji rozrządu.

BS-000
Obrazek
BS-003
Obrazek
BS-004
Obrazek
BS-011
Obrazek
grupa 000
Obrazek
grupa 001
Obrazek
grupa 003
Obrazek
grupa 004
Obrazek
grupa 007
Obrazek
grupa 013
Obrazek
grupa 014
Obrazek
grupa 018
Obrazek
dynamiczna 000
Obrazek
dynamiczna 001
Obrazek
dynamiczna 003
Obrazek
dynamiczna 004
Obrazek
dynamiczna 008
Obrazek
dynamiczna 010
Obrazek
dynamiczna 011
Obrazek

_________________
A6 Avant 2.5TDi V6 AFB manul 98r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.kwi.2009 08:25:11 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Zacząłbym od dwóch rzeczy:
- ustawienia zapłonu - zupelnie po drugiej stronie - stad 00550 - po tym zabiegu ponowne zalogowanie 004 Basic Settings oraz 004 stat
- wymiany przeplywomierza - wygląda ze zdechł

Tyle ode mnie :)

Pozdrawiam

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.kwi.2009 20:42:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.sie.2005 10:47:16
Posty: 15
Lokalizacja: Siedlce
Zacząłem od tego co mogłem zrobić sam, po czyszczeniu przepływomierza samochód odzyskał większość wigoru, już nie boję się wyprzedzać !!! :D Ustawienie kąta wtrysku musi poczekać dwa-trzy tygodnie, załatwię to przy okazji wymiany reszty rozrządu. Wygląda na to, że mechanior, który wymieniał mi pompę dwa lata temu dał, delikatnie mówiąc, ciała. No chyba, że to ustrojstwo może się samo przestawić, co wydaje się mało prawdopodobne, sądząc po sposobie regulacji....

Dzięki za pomoc.

_________________
A6 Avant 2.5TDi V6 AFB manul 98r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.kwi.2009 17:46:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
czy mógłbyś ponownie zalogować 003BS?
najlepiej byłoby, gdybyś zrobił ponownie pełną statyczną diagnostykę oraz BS.
z dynamicznych, z kolei, interesowałyby mnie 008 oraz 010 [mogą być w jednej próbie].

odnoszę wrażenie, że problem leży nieco głębiej. nie mniej jednak, potrzebuję przynajmniej 003BS po czyszczeniu lmm, by napisać o czym myślę.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.kwi.2009 21:54:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.sie.2005 10:47:16
Posty: 15
Lokalizacja: Siedlce
Zrobie i wrzucę jak tylko ja i mój logmistrz znajdziemy chwilkę czasu. Mam nadzieję, ze jutro po południu będą....

_________________
A6 Avant 2.5TDi V6 AFB manul 98r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.kwi.2009 09:28:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.sie.2005 10:47:16
Posty: 15
Lokalizacja: Siedlce
Mam nadzieję, że nie zbyt późna na dalsze kontynuowanie tematu :)
BS-000
Obrazek
BS-003
Obrazek
BS-004
Obrazek
BS-011
Obrazek
NO-000
Obrazek
NO-003
Obrazek
NO-004
Obrazek
NO-013
Obrazek
NO-014
Obrazek
DYN-008+010
Obrazek

Z LMM jest lepiej - powiększył się zakres wskazań, chociaż nadal mierzy za mało. Tyle, że samochód zaczął się zachowywać jak na 150KM Audi przystało :) Będę wdzięczny za wszelkie uwagi na temat potencjalnych punktów zapalnych, ponieważ zmierzam do wymiany rozrządu (przy okazji pouszczelniam to i owo, pewnie zmienię tę odmę i termostat) więc przyjednym rozbieraniu auta na części chciałbym możliwie najwięcej spraw pozałatwiać....
Co może powodować to lekkie niedoładowanie turbiny w stosunku do oczekiwań (DYN011)? Mieści się to w zakresie tolerancji (ten typ tak ma) czy coś jest nie tak ze sterowniem turbiny ?

_________________
A6 Avant 2.5TDi V6 AFB manul 98r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.kwi.2009 10:00:06 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Troszeczke sie poprawily odczyty przeplywomierza... ale caly czas jest zle.
Zaplon caly czas - bardzo niedobrze.

Pozdrawiam

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 29 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: